Gönlüme ballarım..
Gelecek yeni bölüm ama bir nebze olsun heyecanı pekiştirmek için bölüm başından bir alıntı paylaşmak istedim..
Ve emin olun bu paylaştığım bölümün sadece ufacık kısmı,
tamamıyla çok eğleneceğimizi umut ediyorum..Eh şimdi minnacık,bölümden kesitimiz sizlerle..
Eksik veya kusurum varsa affola..
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
------------------------------------------------------
(Ufak bir dipnot:
Sedat;Afi'nin üniversitedeki korumasıydı.)
------------------------------------------------------
Bir kısımdan alıntı...............
Zaten bu sayede Mafiyi atlatabilmiştik ya..
Gerçi atlatmış olmamız yakalanmayacağımız anlamına gelmiyordu.Zira biraz daha beklersek gerçekleşmesi an meselesiydi.Dişlerime çarpıp ıslığa benzeyen sesle havaya karışan soluğumun ardından dayanamayıp isyan ettim.
"Ne yapıyorlar içeride onca zamandır yahu?Kadın içeriye girdiğinde,en son Nuh Peygamber gemiye zürafa bindiriyordu."
Şu an Sedat'ın haklı isyanımı duyduğundan şüpheliydim.Hala etrafı keskin bakışlarla tarıyordu.
Belli ki Mafi'nin gazabını ensesinde hissetmek benim can sıkıntımdan daha baskın geliyordu haliyet-i ruhiyesine.Önüme dönerken karşı duvarın dibindeki adam dikkatimi çekti.
Karnı iyice şişmiş olan karısının elini tutmuş,bakışları ise bize kitlenmişti.Yüzündeki renk geçişleri kalp krizi geçirmeye her geçen saniye bir adım yaklaşıyormuş gibi sinyal veriyordu adeta.Hastanenin koridoruna çıkan cam kapının dışında hazır olda bekleyen,yarısı içeri yarısı dışarıyı gözetleyen on kişilik izbandut gibi koruma ekibinin de bunda büyük ölçüde etkisi vardı tabi.
Sedat'ı uyarma gereği hissettim."İnsanlar korkuyor Sedat.Bu kadar çok koruma getirmemeliydin."
"Sen de buraya Gencer Abi'den gizli gelmemeliydin.."diye anında lafı yapıştırdı.Bunu söylerken bakışlarını adama dikince,karısı yerine adam doğuma hazır hale gelmişti resmen.
İçimi çektim.
Beni kararımdan döndürmek için Sedat'ın bir ayaklarıma kapanmadığı kalmıştı.Mafi evden çıkmadan evvel uyarısını bizzat ona yapmış,daha sözü toprağa düşmeden evden tüymüştük.Ve ayrıca annemlere de Mafi'nin Jasmine'e gideceğimizden haberi olduğu yalanını söylemek şu an vicdanımı oymuyor da değildi.Ama Mafi'ye bu haberi vermeden evvel bana söz vermesi gereken bir iki konu vardı ve bunun evlenirken sözünü almadığımı fark etmek şu an bir takım önlemler almaya sevkediyordu beni.
"Haklı sebeplerim var herhalde.."
diyerek önce kendimi savundum,
ardından da sözüm ona tavrı değişsin diye heyecanla şakıdım.
"Hem ayrıca Mafi'ye sürpriz yapmak istiyorum."Bakışlarını adamdan çekip bana çevirdi.Kaldırdığı sol kaşı,öne düşen kestane rengi saç tutamının arasında kaybolmaya yüz tutmuştu.
"Umarım sebeplerini dinleyecek vakti bize tanır.Ya da bir ihtimal kaçak geldiğimizi duymaz da süprizini yapabilirsin.Farkındaysan kaçırıldığın zaman ki ruh halini henüz üzerinden tam atabilmiş değil."
Rahatsızca yerimde kıpırdandım.
Of!Sözleri kursağımda takılmıştı.
Bu Sedat da ne ara bu kadar gamlı baykuş olmuştu yahu?"Yalnız o son kırdığın en sevdiğim hevesimdi Sedat.."diye homurdandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
General FictionHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...