Selamlar ve bol sevgiler belacanlarım..
Final çok uzun olunca Doğum öncesi ve doğum sonrası şeklinde bölerek veriyorum mecburen..
İçten içe vedamı edemiyorum bilmiyorum ama sizlerin kahkahası daha çok yazmama sebep oluyor..Eksiğim kusurum varsa,affola..
Her daim sizi seviyore..❤❤
(Temsilidir..Bebeklerin büyümüş halleri kolaj şeklinde part 2 de gelecektir..)
PART 1;
DOĞUM ÖNCESİ..Muayenehane kapısının önüne konulmuş koltukta beklerken içim heyecandan değil,sıkıntıdan patlamak üzereydi artık.İçeri muayeneye giren hamile kadın dışarı çıkmak bilmemişti bir türlü.
Pes yani!Şu geçen süreye göre çocuğun doğup büyümüş,çoktan çoluk çocuğa karışmış olması lazımdı.Yamacımda ayakta duran Sedat'a baktım.
Geldiğimizden bu yana her an eli bıçaklı birinin ortaya atılmasını bekliyormuşcasına bir leopar zarafetiyle etrafı süzüyordu.Gerçi öyle durmakta haklıydı.Yani buraya Mafi'yi atlatarak geldiğimiz baz alındığında ve bela potansiyelimin kıtaları aşan popülerliğini göz önünde bulundurduğumuzda ona hak vermemek elde değildi.Henüz İtalya'da yaktığımız ateş soğumamıştı.Geride bıraktığımız şu dört günün ilk iki günü,aralarda dinlenmeye çalışmak ve Jasmine'i yatırdığımız hastane arası mekik dokumakla geçmişti.
Tabi kapıya dayanan basın ordusuyla başa çıkarken bunu yapmak güç topladığımız o azıcık dinlenmeleri tek etapta tüketiyordu.Dünyada büyük yankı uyandıran olayda isimler örtbas edilmeye çalışılsa da internet denilen canına yandığımın teknolojisi hasıraltı haberlerle isimlerimizi ve Lonca hakkında bilinmeyenleri ayan beyan paylaşmıştı.
Bu haberlerin karaborsada yayılmasında Bertoroni'nin bizzat parmağı vardı tabi.Yeraltı dünyasındaki hakimiyetini pekiştirmek ve Lonca'nın çöküşünü dosta düşmana duyurmak için vakit kaybetmemişti.
Bu konuda epey popüler hale gelmiştik haliyle.Bu kadar ilgi görmek iyi değildi.
Zira yeterince dert bela atlatmışken gözlerin üzerimize çevrilmesine lüzum yoktu.İki ülke arası illegal oluşan durumlarla Türkiye kulvarında Karan'lar,İtalya kısmında ise Bertoroni ilgileniyordu.Zaten bu sayede Mafi'yi atlatabilmiştik ya!..
Gerçi atlatmış olmamız yakalanmayacağımız anlamına gelmiyordu.Zira biraz daha beklersek gerçekleşmesi an meselesiydi.Dişlerime çarpıp ıslığa benzeyen sesle havaya karışan soluğumun ardından dayanamayıp isyan ettim.
"Ne yapıyorlar içeride onca zamandır yahu?Kadın içeriye girdiğinde,en son Nuh Peygamber gemiye zürafa bindiriyordu."
Şu an Sedat'ın haklı isyanımı duyduğundan şüpheliydim.Hala etrafı keskin bakışlarla tarıyordu.
Belli ki Mafinin gazabını ensesinde hissetmek benim can sıkıntımdan daha baskın geliyordu haliyeti ruhiyesine..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
General FictionHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...