Bu bölüm okadar uzun olacaktı ki mecburen ikiye bölmek zorunda kaldım.Beyin fırtınası olan ve Mafi nin anlatımını kapsayan bir bölüm oldu.Sizleri de bekletmek istemedim.O yüzden geri kalan ekşın kısmı tamamlayıp bekletmeden fırına vereceğim söz.
Beğeni ve yorumlarınızın eksik olmadığı bir bölüm olur umarım..Okuyan beğenen yorum yapan beni hiç yanlız bırakmayan belacanlarım.. Bende hepiniz birer efsane oldunuz,
olmayada devam edeceksiniz!Not:Media ünlü "Godfather" filminin -mafya- müziğidir.
(Eksik yada kusurum varsa affola😊)
52.GENCER (MAFİ);
İtalya'nın Leonardo Da Vinci (FCO) havaalanında jetten iner inmez,
hangarın içine park edilmiş büyük Hummer'a yöneldik.Sıra sıra dizilmiş Cadillaq marka arabalar ve etrafında hazır olda bekleyen takım elbiseli korumalar,
atmaca gibi gözlerle hangarın kapısını gözleyen iki korumadan işaret bekliyordu.Kapımızı açan korumaya baş selamı vererek,içi lame deri koltukla kaplı Hummer'ın cam kenarına geçip oturdum.Bizimkiler de peşi sıra Hummer'a bindiler.
Ömrümde hiç bu kadar uykusuz,
hiç bu kadar perişan,hiç bu kadar nefessiz kaldığımı hatırlamıyorum.
Yolculuk boyunca kimseden ses çıkmamıştı,hepimiz içimize saplanıp kalmış acımızla savaşıyorduk.Şimdi ise hedefe kilitlenmiş kitle imha silahı gibiydik adeta.Ölümün ölümü olmaya,
bu ülkede tarihe geçecek tarikat katliamını yapmaya şerefimiz üzerine yemin ederek gelmiştik.Ötesi yoktu.İtalyan mafyası Bertoroni'nin bizi almaları için gönderdiği araçların fazlalığı şaşırtmacaydı.Lonca'nın İtalya'ya adım attığımız gibi bunu öğreneceğinin farkındaydık.
Hangarın kapısı büyük bir gürültüyle açıldı.Calillaq arabalar işareti alır almaz saniye kaybetmeden sıra sıra yola çıktılar.
Onlar gittikten sonra bir süre bekledik.
Zamanı geldiğinde hangarın diğer kapısından geçerek üç ayrı hangarın içinde yol alıp,sonuncusunda durduk.İçerde yeni iniş yaptığı belli olan özel jet vardı,henüz pervaneleri dönüyordu.
Uçaktan inen kişi başıyla Bertoroni'nin adamına selam verdiğinde bunun düşünülmüş olmasını takdir etmemek elde değildi.Bu uçak şaşırtmacanın bir parçası olarak ayarlanmıştı belli ki.
Sonunda hangarın kapısı açılıp içinde bulunduğumuz Hummer da tam aksi istikamette yola çıktı.Bertoroni,babam ve dedem,Jasmine'nin söylediği eski malikanelerine doğru yola çıkmıştı.Biz de şu an oraya gidiyorduk.Şu gömülen ceset bizim işimize yarayacak mıydı?Neydi ne değildi yakında öğrenecektik.İşe yarar bir bilgi bulabilmek için dua ediyordum.
Afime beni kavuşturacak her bir ize ihtiyacım vardı.Ama her şeyden evvel benim ona ihtiyacım vardı.
Karıma..Kaçırıldığı günden bu yana kokusu burnumda tütüyordu.
Akıbetinden bir haberken aldığım nefes bile bedenime emanetti sanki.
Evet,fiziken yaşıyordum ama ruhum komalıktı.Ve ona bir şey olursa fişimi çekmeleri için zaman yaratmaz,kendi fişimi kendim çekerdim.Çok değil bundan bir sene öncesinde kendimden,her şeyden vazgeçecek kadar büyük bir aşkın kapımı çalacağına ihtimal dahi vermezdim.
Ta ki Afitap gelene kadar..
Ben kime ne büyük bir iyilik yapmıştımda onu kazanmıştım,
bilmiyorum.İlk günden ilmek ilmek içime işlemiş beni kendine öyle tutkuyla bağlamıştı ki sadece aşk değildi varlığı.O benim asla çözmek istemediğim kördüğümümdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
Ficção GeralHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...