49

16.4K 900 639
                                    

Selam belaballarım :)
Umarım herkes iyidir..İyi değilse bile okuduktan sonra iyi olur😊

Şimdi bir dipnot..
Beğenileriniz ve yorumlarınızla kitabın sesini duyurabiliriz.
Bu kitap olmalı diyenler sadece okuyup geçmesin lütfen!..

Yani yazar tabiriyle kısaca;

Madem belasınnnn,oyla yıldız yağmurundan ortalık sel alsın ;)

Kucak dolusu sevgiler ❤❤

Eksik yada hatam varsa affola!

Keyifli okumalar! ...

                              

                              49.

"Enişte Amelia Veroni Jasmine'i
almaya geliyor!Yalnız tek değil,çok kalabalıklar.."

Herkesin bakışları Jasmine'e dönmüştü. Ama onun bunu fark ettiğinden şüpheliydim.Yüzünü kaplayan dehşet ifadesi ve görmeyen gözlerle donakalmış,ufak suratı beyaza çalmıştı.

Sessiz geçen birkaç saniyeyi Mafi'nin öfkeli küfürü bozdu.Bozmasıyla hepimiz bir anda çırpınan tavuklara dönüverdik.

Her kafadan bir ses çıkarken Mafi'nin kükreyişi hepimizi bastırmıştı.
Emirlerini yağdırmaya başlarken bir yandan da salaş gömleğinin altına sakladığı silahını çıkarıp sert bir hareketle şarjörü hazırladı.

"Yiğit korumalara haber ver.Gencay sen babamı ara hemen.Malibu adamlarına haber verebilir misin?Cihan sen kızları babamın ofisine götür.Ne yapacağını biliyorsun.Özgür sen çeneni kes.."

Özgür'ün "Evet işte bu!Adrenaline-" diye başladığı heyecan dolu cümlesini yarıda kesmişti.
Cık cık cık..Bu radikal de bir gün adrenalin hormonundan geberip gidecekti vesselam..

"Afi kesinlikle belaya bulaşmıyorsun!-"
diye emirlerine devam ediyordu ki telefonu çaldı.Seri bir hareketle açtı.

-Selim?

Hepimiz duyduğumuz isimle kasıldık.
Zaten durum berbattı bir kötü haber daha kaldıramayacak durumdaydım.
Her daim Zincirlikuyu şampiyonlar liginde dört büyüklerin başını biz çekiyorduk amk..

...

-Ne!Nasıl yani?

....

Nefesini sesli bir şekilde dışarı salıp parmaklarını saçlarından geçirdi.
Düşünceli bakışlarla birkaç saniye boşluğa bakıp konuşmasına kaldığı yerden devam ederken meraktan çatlamak üzereydim.

-Tamam.Yine de her ihtimale karşılık gözün kulağın açık olsun.Ben de evdeki korumaları arttıracağım.Haber verirsin..

Telefonu kapatıp bize baktı şaşkınlıkla.
"Geri çekilmişler.."

"Ne?Ciddi misin?İyi de,ne oldu ki acaba birden vazgeçtiler?"

"Bilmiyorum Gencay.Ama bir bit yeniği olduğu kesin.Benim midem bulandı bu durumdan.Evdeki korumaları ve şirkettekileri artıralım.Biz de çok dikkatli olmalıyız.Babamı aradın mı?"

Muhtar onaylarcasına başını salladı.
"Yola çıktılar.Arayıp son durumu haber vereyim ben."

Bunu söyledikten sonra cebinden telefonunu çıkarıp tuşlara bastı ardından kulağına götürdü.

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin