38

19.7K 1K 462
                                    

Yeni bölüm geldi canlarım keyifli okumalar ..

Beğeni ve yorumlarınızı esirgemediğiniz bir bölüm olur inşallah..

Not;Cihan ve Jasmine dahil bölüm sonuna güncel fotolar eklendi.

Sizi seviyore😍😘

                          38.

Cihan Korel;

Bir buçuk saate yakın bir süredir odaklanma problemi yaşadığım yetmezmiş gibi,diğer odadan yükselen horlama sesi evi salladığında bende kayış kopmuştu artık.

"İblis değil yaban ayısı bu herif!"
diye tısladım sinirle.

Selim,kalan uykusuna devam edeceğini söyleyip içeri geçmişti.Kış uykusuna yattığı yetmezmiş gibi kükremesi ile evi başımıza yıkmaya ant içmişti hayvan.

Sözlerime kıkırdayan Jasmine,
"Aynen,horlamak değil bunun ki,
bildiğin ulusa haykırış.." diyerek bana katıldığını belirtince ağzım şaşkınlıkla açıldı.

Gülmeyi bırakıp garip bakışlarla beni süzdü.Şaşkınlığıma bi anlam verememişti."Bir şey mi oldu?"diye sordu.

Şaşkınlıktan sıyrılıp omuz silktim.
"İkimizin ortak tek noktasının,
sadece tanışmış olmamızdan ibaret sanıyordum.Bana katılman baya sürpriz oldu."

Birkaç saniye durup ardından kahkahayı bastığında işte asıl şoku o an da yaşadım diyebilirim.Söylediklerime verdiği tepkinin yanı sıra,kahkasının güzelliği beni benden almıştı.

Kahkasından geriye kalan hoş bir tebessümle birlikte,konuşmak için dudakları aralandığında bakışlarımı gözlerinde tutmakta epey zorluk çektim.
"Bu iyiydi cidden.."deyip ardından yine kıkırdadı.

Sözleri midem de kelebek etkisi yaratmıştı.Bir sözüyle bu kadar heyecan yapmam normalmiydi bilmiyorum ama öte yandan egoma olan katkısını yadsınamaz boyutlara ulaştırmıştı.

"Harika olduğumu fark etmeye başladın nihayet.."diye böbürlendim. Gözlerini devirip lafı gömmekte saniye geciktirmedi.

"Yüksek oranda egoya maruz kaldım,
zehirlenmeden kapıları açıp odayı bir havalandıralım bence.."

Bir an ablamla konuşuyorum zannettim.Bu küçük cadı,ablamın makineye atılıp çekmiş hali gibiydi adeta.Durumun traji komikliğiyle başımı sallayıp sırıtarak onunla ilgili düşüncelerimi paylaştım.

"İlk andaki şirretliğinin aksine şu an o kadar da fena biri gibi durmuyorsun."

Bu benim yapımda birine göre büyük bir iltifattı ve bu cadı da bunu ayırt edecek kadar zeki biriydi.Nitekim dudakları yeniden tebessümle kıvrıldı.

"Egonu saymazsak sende de ışık var gibi.."

Gülümseyerek tekrar işime döndüm.
Onun da aynı şekilde kağıt üzerinde gezinen kaleminin hışırtısı gelmeye başladı.Aradan geçen üç saat boyunca sistemde kilit konulmuş kişileri ayıklarken,Jasmine de önündeki kağıtla aşk yaşıyordu.

Horultu sesleri rutininden sapıp yükseldiğinde,birbirimize bakıp sırıtmak dışında her hangi bir değişiklik olmamıştı geçen zaman aralığında.

Odada geçen beşinci saatimizde artık sıkıntıdan patlamak üzereydim.Tam bu esnada Jasmine elindeki kalemi masaya çarptı.

Başımı kaldırıp hayırdır dercesine onu süzdüm.Ensesindeki kısa saçları çekiştirirken oflayarak konuşmaya başladı.

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin