32

24K 1.3K 456
                                    

Selam dostlar..Hiç üşenmeyip uzun upuzunn bir bölüm yazdım sizler için.. beğendiğiniz bol voteli yorumlu bir bölüm olsun inşallah. .

Bu bölümde bir kuplecik +18 kısım var uyarmadın yok ben duymadım yok bilmiodum denmesin.😂😂😜😜😜
Eksik kusur olursa affola..
Keyifli okumalar😉

                            32.

"Şaka yaptım şaka!Tamam bela beni seviyorda yuh,o kadar da değil!

Nah değil!

Uçak havalanmadan önce iki hostes acil çıkış kapılarını vs havalı havalı anlatırken içimden homurdanıyordum.
Ne yani uçak düşecek olsa kapılardan çıksak nereye çıkacaktık.Arka bahçeye mi?Neden gösterdiklerini hala akıl sır erdirmiş değildim.

Uçuş başlamış,sarsılarak yukarı çıktıktan sonra belli bir irtifa alınca uçak düzelmişti.Kemerleri çıkarttık.

Yiğit,Cihan ve Gencay adamlarla birlikte sabah beş uçağıyla önden gitmişlerdi.Önceden plan yapılacak ve adamların Lonca'nın adamlarına fark ettirmeden konumlanmasını halledeceklerdi.

İçeri girdiğimde ne bok yiyeceğim aklıma geldikçe endişeden ölsem de bunu dışarı yansıtmamaya çabalıyordum.Mazallah her an Mafi plandan vazgeçebilirdi.

Hosteslerden birinin içeri gittiğini gördüm.Diğeri ise yolcularla ilgilenmeye başlamıştı.Başımı Mafi'nin omzuna yaslayıp gözlerimi kapamıştım ki çok geçmeden içeriden bir çığlık koptu.Başımı kaldırıp Mafi ile tedirgin halde bakıştık.Ardından koridor tarafında oturduğum için çığlığın yükseldiği tarafa doğru yana eğilerek baktım.

Gördüklerimle gözlerim büyüdü.

Dağınık saçları omuzlarına gelen,
sakallı,uzun paltosuyla pejmürde görünen bir adam kolunu hostes kızın  boynuna dolamış halde kokpitten çıktı.

Elinde tuttuğu ucu sivri makasta kan izlerini görünce direk midem atağa geçmişti. Gözlerimi kaçırıp korku dolu bakışlarımı Gencer'e çevirdim, ardından yine adama döndüm.

İnşallah düşündüğüm şey değildi!

-Sen zaten düşünmeyi zirvede bırak Afi! Sıçtın ağzıma.Bunca insan evladı arasında neden senin iç sesin oldum ki sanki?! diye hayıflanan iç sesimi öldüresim geldi.A aa!Aşifteye bakın siz.
Beni içimde yerden yere vurdu iki saniyede..

Ben iç sesimle tepişirken o esnada yolcularla ilgilenen hostes kızın,adama şeytan görmüş gibi baka kaldığını fark ettim.
"Se-sen!!Senin burada ne işin var?"

Adam omuz attırıp sarımtrak dişleriyle gülümsedi.O gülümsedikçe,ben ürperdim amk..
"Beni gördüğüne çok sevindin değil mi aşkım?Bak senin için geldik!"

Geldik?!?
Etrafa bakınıp yandaşını arasamda başka birini göremedim.

Kızın beti benzi atmıştı.Çığlığı basmasıyla biz de dahil tüm herkes ayaklanırken,kanlı makasın fark edilmesiyle bu kez tüm uçak halkı aynı anda çığlığı bastı.

Gencer'e yan bakışla baktığımda yüzünde olanlara inanamayan bir ifade vardı.Ne düşündüğünü anlamak içinse altyazı geçmesine lüzum yoktu.Resmen sinerji yaratmış uyuyan ejderhanın iki gözüne birden parmağı sokmuştum. Lanet olsun!

Adam ağzından köpükler çıkara çıkara tısladı.
"Kesin sesinizi!Yoksa pilot abilerin yanına gönderirim sizi,öyle değil mi Cevdet?"

Bunu dedikten sonra ise bir an psikopat ifadesi gitti dudakları iki yana doğru genişleyip sakin bir ifade yerini aldı.

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin