22K mı olmuşuz ne..Çok teşekkür ederim ilginiz için.Başına bela olurum #37 sayenizde hepinize kucak dolusu sevgiler..
Votenizin ve yorumlarızın bol kepçeden olduğu bir bölüm olsun inşallah..
Keyifli okumalar..
☆☆☆☆
24.
Dilini kesmiş öyle mi?..
Arslan Karan gider ayak ,kadının dilini yok etmiş yani!Dehşete bulanmış sinirimle elim ayağım titriyordu.
Sadist manyak! Dayım olduğun için senden utanıyorum adi piç!Bir dakika ya..Sinirden havaya girmişim. O benim dayım değildi ki..
Ama olsun!Ne demek dil kesmek..Bütün hayal gücümü devreye alıp, edebileceğim tonlarca küfür varken,bu duruma normal tepki verebilmek oldukça güçtü benim için.
Nitekim bende o yüzden sessiz kalmayı yeğledim. Ağzımı açsam, kesin salon çizgimden çıkacaktım.Kendimi tutma savaşımı yanlış algılayan Gencay beni avutmaya çalıştı kendince.
"Kendini suçlu hissettme Afitap.
Sonuçta Karan'lar ile akrabalığının olması seni onlardan biri yapmaz."Gülhan Hanım'a rahatsız şekilde bakış attım.Gencay'ın bahsettiği suçluluk duygusundan değildi bu tavrım.Benim akrabam değildi sonuçta..
Rahatsız olmamın sebebi,
Karan'ların sülalesini en iyi bu kadın biliyordu ve haliyle benim onların akrabası olmadığımı da..Haklı olduğum gerçeği,akraba sözlerinden sonra gözlerinin şaşkınlıkla açılmasından belliydi.
Gencay annesinin uzanıp elini tuttu.
"Anne sana daha önce söylemedim bunu ama ön yargılı biri olmadığın için,seni onunla tanıştırmaktan çekinmiyorum. Afitap'ın hiçbir şeyden haberi yok."Beni kendinle karıştırma be Gencay!
Benim bildiklerimle buradan köye yol olur diye geçirdim içimden.Annesinin tamam anlamında başını sallamasıyla rahatladı.
"Oturalım hadi"demesiyle de ben..İsabetli bir yönlendirmeydi zira dizlerimde derman kalmamıştı.
Off Of!
Gencer,annesinin durumunu öğrenince yıkılacaktı kesin.Masaya geçtik.Gülhan Hanım'ın bakışlarını üzerimde hissediyordum.
Kadın beni resmen ablukaya almıştı.
Gencay ise garibim,süt gibi kafa,
hiçbir şeyden haberi olmaksızın annesi ile benim aramda gidip gelen gözleri, tablodan hoşnut kalmış olmalı ki ışıldıyordu resmen.Gözleri en son bende takılı kaldı."Nasıl oldun güzelim,daha iyi misin?"
Hee..Süperim!
Adam asmacalar,dil koparmacalar hayatımın vazgeçilmezi oldu sayenizde..Şu an iyi olmaktan çok uzakken, yalan yere "İyiyim" deyip geçiştirdim.Yemin ederim bir gün cehenneme gidersem şayet sebebi bu sözden olacaktı kesin.
Gülhan Hanım önünde duran not defterini açıp kalemi eline alarak bir şeyler yazdı,sonra bana çevirdi.
Demek iletişimini bu şekilde sağlıyordu.
"Arslan Karan'ın nesi oluyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
Fiksi UmumHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...