Medya;Gencay Harputlu
Canlar 1K olmuşuz yahu sayenizde..okuyan yorum yapan ve voteleyen herkesin yüreği dert görmesin iyiki varsınız.
Bu bölümü hikayemi yorumlayıp fikirleriyle katkıda bulunan sinemasall'a ithaf ediyorum.Çok teşekkür ederim 💕
Sevgiler.. selamlar...
Güzel zamanlarınız olsun..-----☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆-----
11.
Neon ışıklarla aydınlatılmış kısa koridoru aşıp devasa boyutta iki kattan oluşan kulübün içine girdiğimde ağzı açık ayran budalası gibi bakakaldım.
Mahşer yeri gibiydi ortalık. Bir an için, -acaba İsrafil sûra üfledi de ben mi kaçırdım o kısmı diye düşünmeden edemedim. Renkler, ışıklandırmalar, insanlar..
Dikkatimi çeken o kadar çok şey vardı ki gözlerim araba önüne konulan sallabaşlara dönmüştü, bir oraya bir buraya derken resmen odak noktamı yitirdim.O kadar büyük olmasına karşın adım atacak yer olmaması hayli ironikti. Aralara konulmuş bisturi masalar kalabalığın arasında zar zor seçebiliyordu ve ellerinde içki servisi yapan garsonların çoğu bilmem söyleyemeye gerek var mı, hatunlardan seçilmişti..
Konsept gereği giydikleri kıyafetler o kadar transparandı ki ben şahsen şuracıktan, masanın birine içki dağıtan garson kızın firar etmiş meme ucunu görebiliyordum.VIP'lere ayrılan localarda ayrı bir vakaydı. Anlatılmaz yaşanır cinsinden derler ya hani, işte öyle bir şey..
Özel alanlara konulmuş, kocaman padişah tahtlarına benzer koltuklarda oturan iki üç takım kıyafet giymiş zengin piçoz adamların dibinde, orasına burasına çaput bağlamış dansçı kızların çoğu kucakta otururken, kimisi de yüksek volümden verilmiş müziğe göre seksi hareketlerle dans ediyordu.
Allah'ım tövbe, çok çok tövbe.. Burada olduğum için beni değil Gencer piçini yak ne olur!Dansçı bir kızın dudaklarını sömüren adamı görünce bir elimle gözlerimi kapatıvermiştim. Birkaç saniye sonra dayanamayıp parmaklarımı araladım. Az önceki iğrençliği görmemek için o tarafa bakmayı es geçip bakışlarımı ikinci kata doğru kaldırdım. Koltuklara geçmiş,
etrafında kızların pervane olduğu iki tanıdık yüzü gördüğüm zaman elim hissizleşip yanıma düştü.Başımın belası lanet mafya..
Karanlıkta sürekli yanıp sönen ışıklandırmayla bile üzerime diktiği kara gözlerini buradan seçebiliyordum. Geldiğimi fark etmişti beyimiz, hayret, şu an çok meşguldü oysa..
Kızın biri dans ede ede Gencer'in kucağına yönelip boynuna sardığı kollarıyla, Gencer'in ona yumulması için tüm dişiliğini kullanıyordu.
Avuçlarımı sıktım.
Gencer'in Yiğit'e doğru eğilip bir şeyler söylemesiyle Yiğit'te gözlerini benim olduğum yere çevirmişti.Öfke baştan aşağı tüm hücrelerimi ele geçirmişti. Yukarı çıkıp ikisini birden ıslak odunla döve döve pelteye çeviresim vardı.
Ben evde ağlayıp zırlayayım, bu çük beyinliler gelsin burada harem kursun! Üstelik kıyafetlerime bok atıp ortalığı yıkan Gencer bey, kucağında ki kızın yapraklarıyla gayet de iyi vakit geçiriyordu maşallah.. Ben o elbiseyle buradakilere göre tesettürlü bile sayılırdım be!
Ah ulan bende bunun acısını çıkartmazsam bana da Afitap demesinler!!Laf aramızda kulüpte isminin hakkını veriyordu yani. Bildiğin modern kerhaneyi kurmuş, kulüp adı altında cayır cayır işletiyorlardı. Ben böylesini ne gördüm ne duydum arkadaş,
gerçi ben ömrümde hiç kulüp görmedim ya neyse o kısmı çok dürtmeye gerek yok..Midem dahil birkaç organımın isyan bayrağı çekmesiyle önüme döndüm zira daha fazla bu iğrençliği kaldıramayacaktı kuzucuklarım.
Gencer'lerin ise canı cehenneme..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
General FictionHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...