9

33.5K 1.9K 448
                                    

Oldukça uzun bir bölüm sizleri bekliyor.Geldiyseniz voteye tıklayın lütfen ;)
Eksiklerim varsa affola 😊😊

İyi okumalar..

☆☆☆☆☆☆☆☆▪▪▪▪■■■■■■■■■■■■

Gencer bir haftadır gece yarılarından sonra eve geliyor, ortalıkta pek görünmüyordu.
Onun beton suratını görmediğim için ne yalan diyeyim bu da benim işime geliyordu.

Tek endişem kardeşimdi.
Acaba beni hatırlıyor muydu? Ya da benim yüzümden alıkonulduğu hakkında bir fikri var mıydı?
Günlerdir zihnimi bu ve buna benzer bir sürü soru işareti işgal ediyordu. Gencer'e kardeşimi görme isteğimi her söylediğimde katiyetle geri çevirdiği için artık dile getirmiyordum bile.
Belgeleri çalıncaya kadar bana gün yüzü yoktu besbelli. Bana bunları yaşattığı için ondan ölesiye nefret ediyordum. Kendi isteği dışında hiçbir şey umurunda değildi.


Zaten şu saçma dayatmalar bir bitsin kardeşimle buralardan gideriz diye planlar kuruyordum kafamda şimdiden. Tabi o da benimle gelmek isterse.
Gelirdi değil mi? Gelirdi yaa niye gelmesin. Ama ya gelmezse? Onu bulmuşken tekrar yitirmek daha çok koyardı bana.


Beynimi kemiren sorular uykumu kaçırmıştı iyice. Yataktan kalkıp su içmek için şifonyerin üzerindeki sürahiye uzandım. Hay lanet..
Sürahi boştu. Su almak için odamın kapısını yavaşça açıp parmak uçlarıma basa basa merdivenin basamaklarından indim. Bir kedi kadar sessizdim ya da bir hırsız kadar..                          İç sesimin -sen zaten hırsızsın salak- deyişi bir hayli ironikti, kendimle dalga geçmem de cabası.

Mutfak kapısına geldiğimde tam açıyordum ki inleme sesleri duydum gibi geldi, duraksadım.
Sesleri tekrar işitmek için kulak verdiğimde, evet yanlış duymamışım, çıkan ses inleme sesiydi.
Hem de bir kadına ait..

Kızzz! Bizim sarı başlı Rus ördek düşüp bir yerini mi incitmişti yoksa? Gece gece durum uluslararası vakaya dönmeden Olga'ya yardım etmek için mutfak kapısını açıp hızla içeri daldım. Sonuçta bu insanlık göreviydi.
Gözlerim Rus'u buldu. Kişi doğruydu tamam, ancak olay tamamen yanlıştı.

Ay Allah'ım bu ne!!
Gözlerim şokla sonuna kadar açılırken gördüğüm manzarayla mide asidim yukarı doğru tırmanmaya başlamıştı.
Sanırım kusacağım.

Mutfak tezgahına oturmuş Olga, bacaklarını Gencer'in beline sarmış, zaten kısa eteği şuan olması gereken kısımdan çok daha yukarıdaydı. Sarı saçları açılmış omuzlarından aşağı dökülmüştü. Külotu pembe miydi onun? Iyk iğrenç.. Gömleğinin açılmış düğmelerinden alenen görünen sutyeninden her an taşacakmış gibi duran göğüsleri cerrahi müdahale görmediyse gidip kendimi intihar ederim baştan söyleyeyim Allah'ım!

Beni fark ettiği an eli Olga'nın baldırında kalan Gencer, olduğu yerde heykele dönerken Olga sürtüğü oralı bile olmadı. Hala boynunu öpmek için Gencer'i kendine çekme çabasındaydı.
-O Rus bu-durumlara alışkındı sanırım bırakın şoka girmeyi kevaşeler gibi olduğu yerden gayet rahat öpüşmekten şişmiş dudaklarıyla hala iş görecem diye çekiştiriyordu. Vallahi pes! Rus toprakları gibi genişti mezhebi.

Yüzümü iğrenmeyle buruşturdum.
Bu ne kepazelikti böyle. Kollarımı kavuşturup heykel gibi durmaya and içmiş Gencer'i süzdüm. Kolları kıvrılmış gömleğinin uçları pantolonundan dışarı firar etmiş ,saçları da dağılmış durumdaydı.
Kirli sakallarını tıraş etmiş çene hatları ortaya çıkmıştı alenen, tabi çenesi ve dudakları pembe ruja bulanmayaydı iyiydi. Kara kaşlarının örtüğü aynı renk gözlerin etkisi çoğu kadını dize getirebilirdi. Tehlikeliydi ve maalesef dişiler tehlikeyi seviyordu.
Sinirim bozuldu gitgide ,ben de acısını ikisinden çıkardım.

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin