4

30.2K 2K 238
                                    

GENCER ;

Kapıya yaslanmış , derin uykuda olan kızı izliyordum.

Yaratık gibi arabama ilk bindiği an gözümün önüne geldi yine. Yüzü gözü kirden görünmeyen, üzerinde perişanlık timsali yırtık erkek kıyafetleri ,başında beresi ve iğrenç ötesi kokusuyla ucubenin teki halinden, böyle bir güzelliğin çıkması sıra dışıydı gerçekten. Bal rengi gözleri hareliydi ve yüzünün orantısı mükemmel, dudaklarının şekliyse oldukça davetkardı.
Of! Hele o banyodaki görüntüleri..

Hatırladığım anda bedenim direkt tepki verdi, kasıldığımı hissettim. Bakışlarım Afitap' ın üzerinde dolaştı.


Narin vücudu kaymak gibi bir tenle sarılıydı. Beresinin ardında sakladığı kızılla karışık uzun kahve saçları ortaya çıkınca, birkaç dakika yaşadığım şoktan kendime gelememiştim. Onu küvetten çıkarırken irademi son demlerine kadar ne denli  zorladığımı hatırladım yine. Aksi halde neler olacağı hayal gücümün ötesine bile geçebilirdi.

Gözümün önüne gelen görüntülerden kurtulmak için başımı salladım. Yatakta mırıldanarak yerini değiştiren Afitap' a takıldı gözlerim. Biçimli bacaklarından birini örtünün üzerine attığında istemsizce inledim.
Poposunun yuvarlak hatları bu hareketle iyice ön plana çıkmış, beni kudurtuyordu.
Dişlerimi birbirine geçecek kadar sıktım. Bu hırsız kızın beni bu denli etkilemesine izin vermemeliydim. Seçeneklerim dahilinde bile olmamalıydı hatta..

İçimden geçen düşüncelerle tartışmaya girdim. Evet, duru bir güzelliği vardı, kabul!
Anlaşılan bakireydi de.. Ona yaklaştığım her seferinde yüzüne yayılan acemi kızarışları oldukça baştan çıkarıcıydı benim için.
Korkak ama bir o kadar da cesurdu.
Hem korkup hem söyleyeceğinden geri kalmaması beni öfkeden çıldırtsa da ,onu inceden bilerek kışkırtmıyor da değildim.
Poposunu dikizlediğimi fark ettiğinde bastığı çığlığı hatırlayınca gülümsedim. Doğal tavırları hoşuma gidiyordu.

Öte yandan..
Hayat hikayesini dinlediğimde uzun zamandır hissetmediğim bir duyguyu yaşatmıştı bana. Hüzün..
Hanidir kimseyi pek taktığım yoktu.
Sokak çeteleri, ipsiz sapsız adamlar derken izinden gittiğim babamın, yani Arslan Karan'ın zamansız ölümünün ardından tahtını yeni devralmıştım. Ölümünün ardından iki ay geçmişti. Babamla pek paylaşımımız yoktu. Annem ise hiç var olmamıştı sanki. Bir defa bile olsa annemi görebilmeyi dilerdim. Ondan asla bahsetmezdi, kaldı ki sorduğum iki seferde babam öldüresiye dayak attığından hastanelik olduğumu bilirim.
Babam öldükten sonra anneme ne olduğunu öğrenmeye and içmiştim.
Ölüm döşeğindeki babamın bilinçsizce sayıkladığı Harputlu ismi ve ilk defa oğlum annesini bilmemeli sözlerini o isimle bir zikretmesi bunu tetikleyen sebep olmuştu. Başlangıç noktam vardı artık..

Gerçi daha başlangıç dediğim ilk an sorunla karşılaşmıştım. İki aydır takip ettirdiğim, babamın can düşmanı Yılmaz Harputlu' nun inine girmek o kadar da kolay değildi. Kale gibi sağlam korunan mekanlarına soktuğum adamlarımdan net bir şey çıkmamıştı.
Sadece Harputlu' ya ait bir kasa olduğunu onda da para yerine belgelerin saklandığını öğrenebilmiştik Yiğit'le.
Yiğit, benim kandan olmasa da candan kardeşimdi. Sağ kolum, yoldaşım.. Bir tek ona güvenirdim, o da bugüne dek yüzümü kara çıkarmamıştı hiç. 

Aklıma gelen düşünceyle dudaklarım hareketlendi tebessümle. Bakalım Afitap ile tanıştığında onun hakkında neler söyleyecekti? Uyanınca ilk işim onu eve çağırıp bu çatlak, patavatsızın önde gideni hırsız kızla tanıştırmak olacaktı.

Gözlerim tekrar Afitap' ı buldu. Yüzüne vuran ay ışığında iç yakacak kadar güzel görünüyordu.

İsmi gibiydi.. Afitap ismi pek alışılagelmiş bir isim olmadığı için anlamını merak edip bakmıştım o banyodayken. Güneş yüzlü anlamına da geliyordu, zehir anlamına da.. Bu kızın her şeyi isminin hakkını verir cinstendi hakikaten. Ölümcül bir zehir gibi ve güneş kadar parlak..

Ve artık emrim altındaydı.

Kaçmaya yeltenirse başına neler gelebileceğini tehditle aktarmış olsam bile bu kızın sağı solu belli olmazdı. Gözümü üstünden ayırmamalıydım. Onu görür görmez kafamda bir ışık yanmıştı çünkü. Gerçi ilk başta bu kadar net değildi kafamda ancak şu haliyle, bu kızı hazırladığımız zaman dehşet bir şey olacağından adım gibi emindim artık.
Sadece biraz emek ve sabır lazımdı bana.
Işığın devamında aklıma yer eden planın işlevli olacağına dair inançla ,şeytani sırıtışıma engel olamadım. Kendi kendime söz verircesine fısıldadım karanlığa;

 "Bu kez planım sonuç getirecek!  Harputlu' nun kalesini içten fethedeceğim ve bu kız benim kale içindeki Truva Atı'm olacak!"

☆☆☆☆

Bölüm biraz kısa oldu ama birde Gencer'in düşüncelerini öğrenin istedim.. Takip ve votelerinizi eksik etmeyin canlar.. Eksikler varsa affola..

Uzun zamandan sonra bugün vuslata erdiren mutlu selamlar..

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin