1) Kızlar İçin

54.7K 864 194
                                    

Bölüm Şarkısı:

How Deep Is Your Love -Calvin Harris



- İlk olarak dış görünüşle ilgili yazmak istiyorum. Bu kış mutlaka sizin de bir botunuz olmalı. Yoksa bence mutlaka alın. Ve eğer alacaksanız ya da merak ediyorsanız yılın modası zımbalı olanlar veya rugan gibi parlak olanlar olabilir ama önerim : zımbalı olanlar !!

- Siyah olanın daha zayıf gösterdiğini zaten biliyorsunuz. Fakat zayıf olsanız bile unutmayın açık renk her zaman risklidir.

- Mutlaka her sabah yüzünüzü temizleyin. Ne kadar kozmetik ürünlerinin zararlı olduğunu düşünsek de bu amaç için yapılan jel ve kremleri öneririm. Bu sayede daha ferah güne başlarsınız. (Yazarınıza göre bunu da alışveriş listenize ekleyin -yüz yıkama jeli- ve yazarınız sustu)


- Temizliğin yanında parfüm de bence önemli, tavsiyem koca koca parfüm şişeleri alıp aylarca aynı kokuya sahip olmak yerine minik şişeli parfümler alıp 1-2 ayda bir yeni kokuya sahip olmak oldukça mantıklı. (Önerim)


- Şuanki kış şartları oldukça sert (İstanbul'da böyleyse). Ve dudaklarımıza iyi bakmalıyız. Yoksa ne olur ? Dudalarınızı mahvedersiniz. Önerim, dudak kremi kullanın -özellikle dudaklarınız hassassa- be dudaklarınızın nemli kalmasını sağlayın.



- Saçlarınızı yıpratmayın ve eğer saçlarınızın açılmamasından şikayet ediyorsanız saç kremi veya sprey kullanabilirsiniz (krem kullanın bence çünkü saçlarınızı yumuşacık yapıyor)





ŞİMDİLİK BU KADAR GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ LÜTFEN BELİRTİN BAŞKA FİKİRLERİNİZ DE VARDA LÜTFEN YAZIN
ÖPLÜDÜNÜZ (AYRICA VOTE VE YORUM)


Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin