Bölüm Şarkısı:
You Da One -Rihanna
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İlk konumuz nasıl giyinmemiz gerektiği bu bölüm senin @girlsmiler (ithaf sekmesinde sorun var özür dilerim)
> İlk başta bir tarzınız olmalı yani nasıl giyinirsiniz bunu belirleyin mesela benim biraz gotik bir tarzım var daha siyah ağırlıklı giyiyorum ama sen renkli giyinirsin modaya göre sürekli değiştirirsin sana kalmış.
> Bir alışverişe çık -arkadaşla çıkınca daha zevkli oluyor s.s.- ve tarzına göre kıyafetler al ve beğendiğin kıyafete bakarken şöyle düşün " Bunu neyle giyerim?" ve bence mutlaka bu sorunun cevabını bulmalısın yoksa kaçınılmaz iğrenç kombinler :/
> Dolabını düzenle giydiklerini gruplandır ararken yardımcı olur.
> Sadece indirimde diye saçma sapan kıyafetler alıp paranı boşa harcama.
> Vücudunu iyi tanı. *o şort sana olmaz s. s.* üzerine almasın kimse örnek olarak yani.
> Bir parti var diyelim sen harika bir elbise beğendin ama bedeni yok eğer partiye zamanın varsa *3-4 hafta en az* onu al ve diyet yap uzmanlara göre elbiseyi giyme isteğimiz yeme isteğimizi bastırıyormuş s. s.
> Ve kıyafetleri güzel ayarlayın ve kombin edin kendiniz yapamıyorsanız illa yapan arkadaşınız vardır ondan yardım alın.
Ve sen kendimize nasıl güvenmemiz konusunda tavsiye istemişsin hemen yazıyorum @BlueloveQueen.
* İlk başta kendine inanmalısın.
* Hiçbir güç seni durdurmamalı.
* Sürekli o ne der bu ne der? Diye düşünme.
* İstediğin gibi yaşa çılgınsan çılgınlıklar yap. Eğlen gül bol bol. Çünkü bunu hakediyorsun.
* Derslerine çalışmaya odaklanmışsan deli gibi çalış. Kimsenin dediklerini umursama.
Biraz kısa oldu özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Non-FictionAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...