Kızlar İçin 112 " Şubat Tatili "

2.1K 108 10
                                    

Merhabaaaaa!

Beni özlediniz mi?

Pek öyle durmuyor ama :( Neyse sınır var bu sefer çünkü oylar çok düştü inşallah yakında geçilir :)

İyi okumalar ^^

★Bol bol uyuyun.
Bana göre en önemli madde (ewt ondan ilk madde s.s.). Çünkü iyi bir uyku metabolizmayı hızlandırır (dolaylı yoldan sizi zayıflatır da ;) kan dolaşımı falan. Şu erken uyandığımız için mosmor olan gözlerinizi düşünün en azından.

★Arkadaşlarınızla buluşun biraz eğlenin.
Abartmamak kaydıyla biraz eğlencenin kimseye zararı olmaz he ;)

★Kendinize bir zayıflamak için bir program uygulayabilirsiniz.
Öyle 5 kilo falan değil 1 en fazla 2 kilo vermek gibi bir hedefiniz olabilir. Öyle 5 kilo falan ne ya? Hala hepimiz büyüme çağında sayılırız.

★Derslerinizi bol bol tekrar edin.
Şöyle günde 1-2 saat konulara baksanız Şubat tatili harika geçebilir. Hem konuları iyice öğrenirsiniz hem de unutmamış olursunuz.

★Bu aralar ihmal ettiyseniz epilasyon yapıp yumuşacık olabilirsiniz.
Sizde bu konuyu yaza bırakanlardansanız durup düşünün bence şöyle bir gününüzü kendinize ayırıp tüm vücudunuzu yumuşacık yapabilirsiniz.

Biriktirdiğiniz paranız varsa alışveriş yapabilirsiniz. Kozmetik bi şeyler falan.
Şöyle kumbaranızdaki 15-20 lirayla kendine bir oje BB krem nemlendirici veya Baby Lips alabilirsin. Küçük şeylerle büyük mutluluk ^^

★Saçlarınızı kestirebilirsiniz.
Yeni bir saç kesimi hiç fena olmaz ;)

★Yeni filmler izleyebilirsiniz.
Oturup bir günü film günü ilan edin açın bilgisayarı izlemediğiniz tüm filmleri izleyin. Yanınıza ya aileden ya da arkadaşlarından birini alabilirsiniz de.

★Bol bol kitap okuyabilirsiniz.
Eğer okumak isteyip okuyamadığın kitaplar varsa bir kitapçının yolunu tutabilirsin. 2 haftalık bir tatil bir kitpkurdu için 4-5 kitap olsa gerek ^^

★Değişik fotoğraflar çekebilirsiniz.
Arkadaşlarınla buluştuğun zamanlar eğlenceli fotoğraflar çekebilirsin sana da bir dönemlik profil fotoğrafı çıkar :)

Bu bölümde bu kadar sınır:

-30 vote-

Bir sonraki bölümde

1) Saçma fikirler part 3

2) Karışık tavsiyeler

Yoruma 1-2 yazın.

Seviliyorsunuz

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin