Son Hatırlatmalar
Yazın son günü hepinize şimdiden geçmiş olsun. Son hatırlatmaları yapıp çıkıyorum ben :)
☯ Kıyafetleriniz temiz ve ütülü olsun.
☯ Çantanız geçen senedense tozlu tozlu götürmeyin bi yıkayın silin.
☯ Watty'e ara verebilirsiniz özellikle kurgu hikaye yazıyorsanız falan.
☯ Ayakkabı olarak; Sayayım mı akdldkd ben dün converse aldım profil fotomda biraz takılacak bakabilirsiniz. Mdel multide.
☯ Masanızı boşaltın posterleri azaltın veya kaldırın.
☯ Çantanızı hazırlayın. Çanta malzemeleri bir önceki bölümde var.
MORAL NOTU;
Hepimiz yarın okula başlamış olacağız ben bu hafta içerisinde bölüm yayınlamayı düşünmüyorum ama bakarım :)
Herneyse eğer okulu sevmiyorsanız özellikle çalışın sadece böyle bir ortamdan kurtulmayı düşünün.
Mesela bu sene TEOG'a girenler var aranızda eğer şuan bulunduğunuz okulu, insanlarını sevmiyorsanız şöyle düşünün; eğer ne kadar çok çalışırsam kazanacağım yerdeki insanlarda o kadar iyi olacak.
Lise öyle öcü falan değil ayrıca hergün olay da olmuyor yani korkmayın ;)
Son olarak bu ara şarkı önerileri istiyorsunuz yazayım da çıkacağım :*
☯ Shower - Becky G (kankimin önerisidir zamanla bayıldığım şarkılardan :)
☯ Bailando - Enrique Iglasias (çok güzel)
☯ Anaconda - Nicki Minaj (klibi izlemeyin çarpılırsınız *çarpıldı* sözleri de çok ahlaksız p***y gibi ya da d**k gibi kelimeler var ama temposu bayağı takılıyor -evde "My anaconda don't" diyip duruyor-)
☯ Shake It Off - Taylor Swift (canımın şarkısı dinleyin derim)
☯ In Our Stars - Ed Sheeran (AYA için yapılan bir şarkı çok severim temposu ve dinlendirici müziği <3)
☯ Don't / Sing - Ed Sheeran (ayrı ayrı yazmadım iki şarkıyı. Çok güzel öneririm.)
☯ Dresin' Up - Katy Perry (yeni keşfettim temposuyla insanı sarıyor mutlaka dinleyin)
☯ Fireproof - One Direction (bunu yazdığıma inanamıyorum ama çok iyi MM den sonra 1 albüm çıkarır dağılırlar dedim -Simon da 2 dedi- ama bu şarkı bayağı iyi artık bir directioner değilim ama ilginizi çekebilir.)
☯ Good Girls - 5 SOS (yakında 5sosfam -böyle de mi?- olmazsam iyidir. Ama bu şarkı beni anlatıyor seviyom işte)
BU KADARRRR!!! OKUL OLDUĞU İÇİN BÖLÜM ARALARI UZAYACAK NE YAZIK Kİ :( sizi seviyorum =) yarışma hala devam ediyor bu arada. Ayakkabım multide nasıl =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Não FicçãoAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...