Kızlar İçin 40 " Uzun Saçlar "

6.6K 95 0
                                    

40. Bölüme geldik :) (votelar artarsa çok sevindirik olurum:-)

Uzun Saçlar İçin Bakım

Saçı yıkama ve doğru kurutma: Saçınızı yıkarken çekerek ve sert bir şekilde bastırarak yıkamayınız.

Saçınıza nazikçe şampuanı sürdükten sonra hafif bir şekilde saç diplerine doğru masaj yaparak şampuanı yediriniz. Bu şekilde yıkamanız kan dolaşımını hızlandırır ve saç köklerinin beslenmesini sağlar. Yıkama işlemi bittikten sonra bakım kreminizi sürmeyi unutmayınız. Saçı kuruturken de mümkün olduğunca makineyi 30 cm uzakta tutunuz, bu sayede saçınıza yakmadan ve fazla zarar vermeden kurutmuş olursunuz.

Doğru taramak: Saçlarınızı koparmadan taramanın en iyi yolu uyandığınızda elinize saçlarınızı havalandırıp, çekmeden karışık olan yerleri açmaya çalışmalısınız. Saçın en hassas olduğu zaman ıslak olduğu zamandır. Islakkken saç tarandığı zaman kopma olasılığı daha yüksektir. Mümkün olduğunca saçı kuruyken tarayınız.

Saçı şekillendiren losyonlar: Saç şekillendirme de kullandığımız ve o anı kurtarmak için yaptığımız şeyler aslında saçımıza ne kadar zarar verdiğinin farkında olmadan yaptığımız şeylerdir. Kullandığınız ürünlere dikkat ediniz, saçınıza zarar vermeyecek kadar kimyasallar olmasına özen gösteriniz.

Tatilde neler yapabiliriz: Tatilde de saçımıza ayrıca özen göstermemiz gerekiyor. Tuzlu sudan, güneşten ve klordan mümkün olduğunca bone takarak koruyabiliriz.

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin