17) Yazın Yapılacaklar

9.3K 184 21
                                    

Bölüm Şarkısı:

Bitch I'm Madonna -Madonna



1- Yeni yemekler keşfedin:

Yeni yemek tarifleri deneyin. Bol meyveli smoothieler meyve salataları deneyin de deneyin.

2- Açık renkli kıyafetler edinin

Yazın o siyah kıyafetlerle dışarda dolanmak tam bir işkence. Özellikle beyaz ağırlıklı açık renk kıyafetler hem tüm güneşi üzerinize çekmez hem de daha fresh görünürsünüz.

3- Yüzün

Bol bol yüzün. Denizde havuzda... Aqua parklara gidin bol bol eğlenin.

4- Bronzlaşın

Bir Eda Taşpınar olun demiyorum ama bir renk değişikliği hiç fena olmaz ;)

5- Yaz aşkı bulun

İlla yazın başlamak zorunda değil tabii. Ama yaz boyu size değer veren ve yanınızda olan biri size iyi gelecektir.

6- Bol bol yürüyün

Doğayla iç içe ister sahilde kumların üstünde yürüyün ister evinizin önündeki kaldırımda özellikle gece o yaz ayazıyla bir başka oluyor.

7- Güneşin doğuşunu/batışını seyredin

O manzara anlatılmaz yaşanır galiba sabah erkenden uyanamasanız bile akşam o manzarayı kaçırmayın bence.

8- Bisiklet sürün

Hiçbir şey yapamasanız bile bir bisikletle tur atın o tıkış tıkış otobüslere binmek yerine gitmek istediğiniz yere bisikletle ulaşmayı deneyin.

9- Kitap okuyun

Yeni yeni kitaplar alın ve yazın için bir hedef belirleyin. Balkonda uzanın ve sayfaların içinde kaybolun.

10- Gülümseyin

Zor bir dönem geçiriyor olabilirsiniz fakat yazın her şeyden arınmak için mükemmel bir zaman çevrenize gülücükler saçın sadece buna kendinizi inandırın yeter.

11- Bikini partisi

Renk renk bikiniler edinin. Sizin de içinizi açacağına eminim.

12- Dondurmaya doyun

Deli gibi dondurma yiyin dgjfd. Kilo problemlerini bir kenara atarsak bence dondurma dünyadaki en harika şeylerden biri. Yiyin gari (lay's kahkahası).

13- Renk renk ojeler sürün

Tırnaklarınıza da yaz gelsin. Renk renk ojeler alın kürdanlarla harika sanat eserleri yapabilirsiniz.

14- Arkadaşlarınızla buluşun

Sanırım yapılacak en güzel şeylerden biri de arkadaşlarınızla buluşmak. Bir cafede oturun bir şeyler için bol bol gezin. Ve tabii fotoğraf çekinin.

15- Yatılıya kalın

Eğlenceli uzun bir günün ardından arkadaşlarından birinde yatılıya kalmak çok harika bir fikir olabilir. Sabahlayın filmler izleyin sohbetler edin bir şeyler atıştırın yoğun bir yılın ardında terapi gibi gelecek.

16- Doğayı izleyin

Özellikle çok şehir merkezinde değilseniz kaçın evden uzaklaşın. Eğer deniz kenarındaysanız sahilde yürüyün. Ormanlık bi yerdeyseniz ağaçların arasında doğayı dinleyebilirsiniz.

17- Hayata gülümseyin

Bu yaz biraz pollyanna gibi davranabilirsin. Yaşadıkların ne kadar kötü olursa olsun farklı açılardan bakmak sana iyi gelebilir.



Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin