✖10 vote bu ve önceki bölüm için ✖
Hediye fikirleri bölümün sonunda ;)
Maskara kullanımının incelikleri!
Kirpiklerin uzun ve gür görünmesini sağlar. Uzun kirpikler kadınların güzelliklerine güzellik katar ancak maskara kullanmak önemlidir ve bakın nelere dikkat etmelisiniz.
•Öncelikle kirpikleriniz kuru olmalıdır.
•Maskaranın ucunu maskara kutusundan çıkardıktan sonra fazla olanı noktalar halinde bırakın rimelin topak, topak olmasını engeleyecektir.
•İki kat uygulama yapmak istiyorsanız ilk katın kurumasını bekleyin.
•Uzun görünmesini için maskara fırçasını dik konumda uygulayınız tek tek sürün.
•Alt kirpiklerinize daha az sürün.
•Maskarayı göz içinizden kirpik dışına doğru uygulayın.
•Antialerjik olanını tercih edin.
•Gözlerinizin daha dikkat çekmesi için siyah renk tercih edin.
•Çok sık yada ayrık olanını değil orta mesafeli olan fırçaları tercih edin.
•Son kullanma tarihi geçmiş maskarayı kullanmayın.
•Maskara fırçasını temiz tutun.
•3 ayda bir maskaranızı değiştirin.
Arkadaşlar bir de istek var onu yazacağım ^_^
Hediye Fikirleri
Merhaba birkaç hediye fikri buldum birkaçını da kendim yazdım umarım yardımcı olmuşumdur.
http://www.surprizim.net/seni-sevmenin-52-nedeni/
Linkleri burda daha sonra isteyen olursa yoruma koyarım. Bu fikir çok sevimli aslında iskambil kağıtlarıyla yapılıyor kısaca anlatmak gerekirse kağıtlara sevdiğiniz kişiyi niye sevdiğiniz hakkında yazı yazıyorsunuz. Kitapçık gibi birşey oluyor sonunda.
http://www.surprizim.net/surpriz-yumurta/
Burada yapılışını da koydum. Ana fikir şu siz bunu arkadaşınıza ya da sevgilinize veriyorsunuz o yumurtayı kırıyor ve içinden sizin ona yazdığınız mesaj çıkıyor. Bu da hoşuma gitti. Yapılışı aşağıda;
Sürpriz Yumurta nasıl mı olur;
Bugün marifetli eller ortaya çıkacak. Çünkü bu süpriz yumurtayı yapması, diğer sürpriz yumurta kadar kolay değil.Öncelikle ihtiyacımız şunlar; resimde görüldüğü gibi, boya, iğne, yumurta, küçük bir kutu, bir kağıt ve kalem.
İlk olarak yumurtamızı iğne ile dikkatlice deliyoruz. aman ha dikkat edin buradan sonra ufak not sokacağız. Küçüklüğünü-büyüklüğünü ona göre ayarlayın.
Sonra içindeki yumurtanın sarısını ve akını bir yere boşaltıyoruz. Yumurtanın kokmaması için güzelce kurumasını bekleyin ve sonra içine biraz parfüm sıkabilirsiniz. ( bu kuruma evresini hızlandırmak istiyorsanız, saç kurutma makinası ile 5 dakikada kurur. )
daha sonra ise boyuyoruz. burada isteğe göre şekil yapılabilir. Fakat boyarken de dikkatli olun, çünkü yumurtayı kırmak istemeyiz.
sonrasında ise ufak bir kağıt hazırlıyoruz. üstüne istediğiniz birşeyi yazabiliriz, ilişkiye özel birşey olsa daha iyi olur yada doğum günü, 14 şubat, yıldönümü ile ilgili birşey olabilir.
işte bu noktada yumurta kırılırsa herşeyin bittiği andır :)) Umarım kimseninki kırılmaz.
dikkatlice paketliyoruz. içine pamukla destek yaparsanız daha iyi olabilir.
Veee sonuçç;
yapılması durumunda ilişkinin en uç sürprizi olabilir
Bazıları şöyle düşünebilir; aman boşver ne olacak bu yumurtadan, sonuçta kaç saniyelik olay. Neymiş efendim kız/erkek arkadaşım yumurtayı kıracakmış, içinden yazı çıkacakmış, sonra onu okuyunca mutlu olacakmış filan. Ama biri size böyle bir hediye verse nasıl sevineceğinizi düşünün ve öyle yapmaya karar verin derim.
Bide biraz klasikleşen bir fikir var arkadaşıma yapmıştık ondan yazıyorum. Bir kutu aldık üzerine resimlerimizi koyduk ardından kutunun içine değişik değişik çikolataları ısırarak yerleştirdik bi de şöyle bir yazı ekledik. " Hepsini denedik, ama senden tatlısını bulamadık. " diye. Arkadaşımın çok hoşuna gitti ne kadar klasik olsa da :)
Ve arkadaşım bana şöyle birşey yapmıştı. Çok hoşuma gidiyor ondan bunu da yazıcam çikolatalı olandaki gibi bir kutu yapmış biraz daha küçük sonra içine ikimizin de sevdiği renklerde birkaç oje bir parfüm -hala kullanıyorum- birde sonsuzluk şeklinde kolye koymuştu, bi de kendisine de o kolyeden almıştı. Hala takıyorum :)
Eğer hediye almayı düşünürsen (arkadaşını bilmediğim için çok klasik şeylerden yazacağım)
• Sihirli Kupalar
• Best Friend falan yazan şu oscarlar falan var
Başka birşey bulamadım üzgünüm :/
-alıntıdır-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Não FicçãoAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...