Kızlar İçin 105 " Tavsiyeler "

3.8K 104 30
                                    

Tavsiyeler

Kendim yazdım alıntı değil (kendi yazdığım hiç bir yazı kopyalanamaz veya alıntı yapılamaz) Karışık yazdım o an aklıma ne geldiyse :*

☮ İlk başta okul formanızı etekle giyecekseniz hırkanızın boyu da eteğinizin ki kadar olsun.

☮ Çorabınız siyah ya da lacivert olsun. Farklı renkler hoş durmuyor.

☮ Okul çantası alırken onun formanıza da uyması gerektiğini unutmayın.

☮ Ben çantamı aldım bile markası T-Box çok şirin Eastpak'i andırıyor ama kenarları ve minik bazı detaylar deri. Bu da daha tatlı görünmüş. 39-49-59-65 fiyat aralıkları var. Bütçenize göre.

☮ Ayakkabı olarak ben Keds tercih ettim Vans'dan daha kibar duruyor ve çok sevimli *-*

☮ Saat olarak Lacoste benimki ve çok tatlı kopçasının bir tarafı yeşil bir tarafı pembe ve takınca çok tatlı duruyor.

☮ Şimdiden bir ajanda alabilirsiniz. Böyle sevimli ve sürekli açıp bakmak isteyeceğiniz bir şey seçin. Küçük olsun okulda ödevlerinizi de yazmak için kullanın.

☮ Bi de ne A4 ne de A5 boyutunda (tam ortası işte fnkdkf) bir not defteri alın. Hoca dersi anlatırken "Bakın! Önemli!! Dikkat edin!!!" Gibi yerleri not alırsınız özellikle. Böyle defterleri D&R'da da bulabilirsiniz.

☮ Yeni gözlük alacaksanız yüzünüze oturmasına dikkat edin. Ve sürekli takmak isteyeceğiniz bir model seçin. Ben RayBan kullanıyorum.

☮ Okulun ilk günü çantanızda bulunması gerekenler; (yanınızda mutlaka çanta olsun)

Su (suya ekstra para vermeyin zaten kantin kalabalık olur ilk gün)

Biraz para (acıkırsanız falan ama yanınızda bisküvi falan da götürün kantin kalabalık olursa aç kalmayın)

Not defteri (hocalar kendi isteklerini söylerken buraya not alın)

Kalem (neyle not almayı düşünüyorsun?)

Telefonunuz (acil durumlar için yanınızda bulunsun ama kapalı olsun alabilirler)

Poşet (eğer yanınıza alacağınız çanta ufak bi şeyse MEB'in sarı poşetlerinde güvenmeyin sakın yarıyolda kitaplarınızı elinizde taşırsınız)

☮ Normal olarak okuk çantanızda bulunması gereken bazı şeyler;

Ped (belli olmaz siz yanınıza 1-2 tane alın çantanızın minik bir cebine koyun)

Oje (çorabınız yırtılır falan)

Yedek toka (saçınız açıksa terleme olasılığınız var ya da diğer tokanız kopabilir)

Parfüm-Deodorant (evde iki fısla olmaz o iş)

Ev anahtarı (kapıda kalmayın)

Arkadaşlar minibüsle gidiyorsanız öğrenci kartı (sonra kazıklıyorlar)

Okuma Kitabı-Mp3 ya da kulaklık (eğer çok arkadaşınız yoksa)

☮ Kilo vermek istiyorsanız ilk başta inanın "Yapamayacağım" derseniz yapamazsınız.

☮ Sabah yarım saat erken kalkıp ya da akşam yatmadan 45 dk önce falan yürüyüş yapabilirsiniz.

☮ Bunlara vaktim yok diyorsanız dershane ya da okula yürüyerek gidip gelin. Ben dershane için öyle yapıyorum yarım saat hızlı bir yürüyüş iyi oluyor.

☮ Evde spor yapacaksanız mutlaka bir matınız olsun. Yoga jimnastikte falan çok işe yarıyor.

☮ Ben bu aralar "Workout"a başladım multide 15 dakikalık bir versiyonu var. Yorumda da 37 dakikalık başka bir versiyon. Size 60 günde değişimi vaad ediyorlar. Ayrıca satılan Cd'leri de var. Ben 2 haftadır yapıyorum önemli olan pes etmemek. Ben memnunum ve burada da mat gerekiyor hani belirteyim :)

☮ Arkadaşlar bi de okulda makyaj yapmayın ya kız gözüme eyeliner çekiyordu kardeşimin okulunda. Sakın birirleri fark eder falan -,-

☮ Böyle "I'm more popular than you b•thces, problems?" Havalarda takılan kızları sevmiyorum ya önemli olan kendi çevrenin olması herkes seni sevmek zorunda değil.

☮ Gelelim okul için saç modellerine multide bir örgü modeli var ^^

Düz Saç; Örgü, at kuyruğu veya tepeden basit bir topuz yapabilirsiniz.

Dalgalı Saç; Uçlardaki hafif dalgayı şekillendirici ile belirginleştirip at kuyruğu yapabilirsiniz. Ya da açabilirsiniz gerçi bu tüm saçlara bir alternatif. Bu saç tipi bazen düze bazen kıvırcığa yatkın oluyor. Genel olarak onlarınkini de yapabilirsiniz. Yorumdaki linke de bakın ^^

Kıvırcık Saç; En zor saç (:/) saçlarınızı açmak veya topuz yapmak en basit öneriler bunun dışında yorumda bir kaç şey var ilginizi çekerse :)

☮ Yaşınız kaç başınız kaç bana o çocuk diye ağlamayın. Boşverin şu yoğun zamanlarınızda onlarla da uğraşmayın.

☮ Arkadaşlarınızın değerini bilin belki sadece 1 kişi ama o da olmayabilirdi.

☮ Okul yıllarında bol bol fotoğraf çekinin diyenlere söylüyorum. İlerde dalga geçeceğiniz hatırlamak isteyeceğiniz anları fotoğraflamaya hiç gerek yok 1-2 tane yeter çocuğa toruna gösterirsin.

☮ Sanırım en önemli olan herkese güvenmemek. Çünkü seni aldatanda çok olucak. Herkese güvenme ve sırlarını paylaşma.

☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮

Şarkı sözü etkinliği iptal sadece bu bölüm ithafı yaptım o kadar. Ama yine de söz yazacağım :)

Late is better than never. 
Lana Del Rey Summertime Sadness

Bu bölüm de bu kadar bir sonraki bölüm;

"Twitter'dan Nameler" (harika 20 tweet)

"Ders dinleme ve çalışma ipuçları" (alıntı bir yazı yazı)

Sınır +30 kafama göre alçaltabilirim yorumlara bağlı olarak :)

Seviliyorsunuz :)

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin