Merhaba kızlar! Oy dolmasa da yayınlamak istedim. Canım sıkkındı oyalanmak için yazdım aslında. Sizden gelen isteklerin sonuydu bu tabii yazmayı unuttuğum olabilir onlar tekrardan belirtsinler çünkü çok fazla mesaj var hepsine bakmaya çalıştım ama gözden kaçan vardır falan. Umarım içinde işinize yarayacak bilgiler bulursunuz. İyi okumalar ^_^
>Saçlarım kıvırcık ve çok kabarıyor ne yapmalıyım?
Evet kendimden birini buldum :) Ya şuan ben saç köpüğü kullanıyorum hem daha güzel dalgaları oluyor hem de kabarmıyor. Öneririm ^^
>Kitap önerir misin?
Ben şuan "Şeytan Marka Giyer"i okuyorum. Ondan öncede iki tane Agatha Christie romanı okudum. Ve ondan önce de Stephen King "Ruhlar Dükkanı"nı okudum. Hepsi çok güzeldi. Tabii ben biraz polisiye düşkünüyüm ama dayanın.
>Dizi önerin?
29 Haziran'da Teen Wolf var. Evet bu soruyla aklıma geldi :) Onun dışında Forever izliyordum ama kalktı yayından :( Pretty Little Liars'ı bitirmeye çalışıyorum onun dışında.
>Zayıflamak istiyorum ne yapmalıyım?
Bol bol su iç öncelikle yeşil çay falan da içebilirsin. Salatalık da yiyebilirsin %98'i suymuş sözde. Porsiyonlarını küçült zamanla miden alışır. Özellikle Ramazan ayındayız. İftarda deli gibi yemeyin. Sonra bakarsınız daha da kilo almışsınız. Aman dikkat. Ve bol bol yürü.
>Mesaj gelmişti aynen yazmaya çalışacağım.
Hoşlandığım oğlanla aynı arkadaş grubundayız ama en yakın arkadaşlarından birinin eski sevgilisi ve o arkadaşımda artık şehir dışında gidecek.
Ayrıca bi de oğlan uzun çok yakışıklı ama ben tabi ufak tefek bi şeyim.
Oğlanı unutmak mı gerek, n'apmam lazım bilmiyorum.Bence unutmalısın. Çünkü zaten uzun süre yüz yüze görüşemeyeceksiniz. Yani çok yakın falan da değilseniz boşuna kafana takıp üzme kendini.
Aynı veya benzer bi durum yaşayanlar? Sizin Önerileriniz neler?
>Hoşlandığım çocuğa aşık mıyım bilmiyorum. Aşk ne?
Kendime göre tanımlayacak olursam sanırım Yaşadığın her saniye onu düşünmek. En küçük eşyadan yeni yeni unuttuğun o anıları hatırlamak. Saçma sapan bi şey için aşırı duygusallaşmak gibi. Acı verir, hayallere daldırır, kabus görüp ağlayarak uyanmanıza sebep olabilir. Çevrimiçi olunca hep "Yazsam mı?" diye düşünürsün. Belki de bi sapık gibi her adımını takip edersiniz. Ama çok seversiniz onu. O sizi mahvetmiştir ama siz ona deli gibi aşıksınızdır.
>DIY fikirleri?
Multiye koydum bi tane bakın.
>Dudaklarımı yiyorum? Bunu durdurmak için ne yapabilirim?
Bunu internetten baktım:
* Bu konuda özverili olmalısınız ''Ben bir daha asla dudağımı yemeyeceğim'' diyebilmelisiniz.Özveriniz alışkanlığınızı terk etmenizde büyük fayda sağlayacaktır.
* Sıkıntılarınızdan uzak durmaya çalışın ve sizi etkileyen problemlerinizi kafanıza pek takmamaya çalışın.Sürekli bir şeylerle ilgilenmelisiniz düşünmeye vaktiniz olmamalı
* Farkında olmadan dudaklarınızı yiyeceksiniz (Alışkanlık haline geldiği için) ama sakın moralinizi bozmayın ve önerilerimizi yapmaya devam edin.Zamanla dudak yeme alışkanlığınızı bırakacaksınız
* Ağzınız boş kalmasın ; yani bu kararı aldıktan bir süre sonra sürekli sakız çiğneyebilirsiniz.Sakız çiğnemekle meşgul olan dişler dudaklarınızı yiyemeyecek.Sakız çiğnemek yerine bir şeyler de yiyebilirsiniz (yemek,meyve,sebze) fakat her zaman yemek yiyemeyeceğinize göre sakız iyi gibi görünüyor.
*Kararlılığı asla bırakmayın ve dış görünüşünüzü hayal edin.İnsanların size acıyarak,tiksinerek baktığını düşünün.
~~~~
Bu bölümün de sonuna geldik. Bu arada kitabı düzenlemeyi düşünüyorum yani yanlış düşündüğüm yazdığım yazılar var içeriğine ayrıntılı bakmadan yayınladığım alıntılar falan. Bu ararda yeni bi bölüm de taslak olarak sizi bekliyor olacak. Eğer oylar yüksek olursa yayınlayacağım çünkü kısa bi süre sonra şehir dışına gideceğim ve internet bulamayabilirim. Oylar yüksek olsun ve tatilinizi doya doya geçirin gençler dldld :)
Oylar bi 30-40 civarı olunca yeni bölümü yayınlamaya çalışacağım.
Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Não FicçãoAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...