Okula Dönüş (Part 2)
Merhaba! Okula dönüşün ikinci bölümüyle geri döndüm. Aslında söylediğim sürenin neden öncesinde bu bölümü attım derseniz. Sanırım sadece canım istedi. Fakat okullar açılmadığı için daha alışveriş yapmadım ve önerilerimin hepsi ondan dolayı burada olmayacaklar. Neye lafı uzatmayacağım. İyi okumalar ^^
Multi sadece hoşuma gittiği için sizi korkutmaya çalışmıyorum skdkd.
Bölümün içeriğindeki;
🔹Okul çantamda ne var sizinkinde ne olmalı bölümü daha sonra gelecek üzgünüm. Sadece sizinkinde ne olmalı yapmak istemediğim için (bencillik forever) bunu sonraki bölümlerde yazacağım.
Fakat onun yerine arkadaş edinmek için öneriler adında bi konu ekledim.1) Liseye başlayanlar için öneriler
*Lisede ilk gün-hafta⏰ İlk başta erken kalkmalısınız. Çünkü yazın en azından 9-10'a kadar uyanmayan biri olarak bende en azından 5:30-6'da kalkacağım. Bi' de şöyle düşünün yeni başlayacağınız bir okula geç gitmek ne kadar mantıklı? (Mantıklı diyenleri dövüyoruz)
#yazarherzamanhaklıdır
👚 Onun dışında forma giyiyorsanız ütülü olsun.
☕️ Doyurucu bir kahvaltı yapın. Çünkü okullarda genelde ilk gün kantinde adım atacak yer olmaz. Ve ilk hafta bu yoğunluk geçmez.
☝️ Onun haricinde mümkün oldukça o gün okula erken gitmeye çalışın. Böylece hem ilk günden arka sıralara oturmamış hem de sınıfta 3-4 kişi olunca o kişilerle arkadaşlık edinmek daha kolay olur. Gidersiniz bir merhaba günaydın falan dersiniz. Hatta belki onlar size der. Konuşmayı biraz daha ilerletip ilk arkadaşlarınızı edinebilirsiniz.
📒 İlk hada zaten ders pek işlenmeyeceği için *işlendi* dersle ilgili pek problem olmaz. Fakat genel olarak 9. sınıf çok zor değil.
👯 Aslında arkadaş edinme konusunda zorluk yaşamamanızı umuyorum. Ama şöyle düşünün oradaki herkes (puana bağlı biraz ama) size yakın düzeyde olacak. Ortaokuldaki o zorba kız olmayacak mesela. Bi de böyle düşünün *elleriyle kafasının etrafında çeşitli hareketler yapar*.
Liseye başlayanlar için aklıma bu kadar geldi umarım yardımcı olur.
2) Liseye Başlayanlar İçin Arkadaş Edinme Önerileri (diğer sınıflarda yararlanabilir)
*Korkmayın
Korkmanıza gerek yok çünkü sizinle aynı durumda olan koca bir sınıf var. Tabii öncelikle arkadaş edinmek istiyorsanız bu yeni ortamın sizi korkutmasına izin vermeyin.
*Gülümseyin
Eğer arkadaş edinmek ve insanların sizi biraz da olsa sevmelerini sağlamak istiyorsanız, gülümsemelisiniz. Somurtkan biriyle ne kadar arkadaş olmak isteyeceğini düşün. Size sevgiyle bakan birine merhaba demek çok daha kolaydır. Ve ne kadar sıcak kanlı olursanız o kadar çok arkadaşınız olur.
*Güvenini Kazanın
Bu tabii zamanla olacak bir şey fakat arkadaşlıklarının kalıcı olmasını istiyorsan karşı Tarafın güvenini kazanmalısın.
O üzgünken veya canı sıkıldığında yanında olman derdini dinleyip onu bu durumda dahi neşelendirmen önemli bir adımdır. Çünkü sen ilerde benzer bir durumla karşılaşırsan yardımına koşan ilk kişi de o olacak.
3) Kırtasiye Alışverişi
Tabii her sınıfın kendine göre ihtiyaçları var. Ama olmazsa olmazlar hakkında konuşalım biz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
No FicciónAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...