Kızlar İçin 89 " Zayıflama " (okuyucumdan gelenler)

5.9K 68 8
                                    

Merhaba bu bölüm de zayıflama hakkında size tüyolar verecek olan @zehraclkcakir'ya gidiyor. Teşekkürler voteler artsa ve yorum yapanlar da yıldıza bassa güzel olacak hani.

Herneyse iyi okumalar !!!

Zayıflama

Selam. Öncelikle bunu gerçekten istemelisin. Yani iki gün sonra bırakmamalısın. Daha sonra kendine bir hedef, kilo ve süre belirlemelisin. Bu biraz motive için..... Daha sonra kilo takibi için android marketten "kilonuzu görüntüleyin" adlı bir uygulama varonu indirebilirsiniz. Şimdi şevkinizi arttırmak için kendinize olmayan bir kıyafet seçin. Hedeflerinize de uygun olsun. Devamlı onun içine sığmaya çalışacaksınızve kilo verdikçe daha çok sevineceksiniz

.- Şimdi ilk önerim :-) ... Şimdi de kendinize bir bileklik seçmen izi istiyorum ama bu bilekliği iki yada üç haftada bir değiştirin ki gözünüz alışmasın. Bu sizin özellikle iftar ve aile sofralarında kendinizi kaybetmemenizi sağlayacak . Bilekliği yemek yediğiniz elinize takın ve her kaşıkta her çatalda o size yeterli beslenmeniz gerçeğini hatırlatsın. (Bunlar tamamen benim uyguladığım şeylerdir hiçbiri alıntı veya çalıntı değildir ha aynı şeyler başkasının da aklına gelmiştir bilemem ama ben görmedim.) Ayrıca canın birşey istiyorsa git ve koca bir bardak su iç eğer geçmiyorsa git ve bir sakız al. Sakız ağzımızı meşgul eder ve bilinenin aksine iştahınızı kapatır. Eğer yine tatlı isteğin geçmediyse bal veya reçel gibi tatlı şeyler ye en azından böyle sağlıklı beslenmiş olursun.

Kısacası sporu hayatınıza sokun ve bunu monotonlaştırın . Spor yapmadığınızda veya çikolata yediğinizde kendinizi ruhsal açıdan kötü hissedin. Düşünün biri sizin kilonuzla dalga geçtiğinde nasıl üzüldüğünüzü ya da sinirlendiğinizi. Ve zayıflayınca onlara bu laflarını yedireceğinizi düşünün zaten gerisi geliyor.:-)

- O çikolatayı BIRAK !!!!!!!Bu konuda kesinlikle netim. Sadece çikolata da değil ; BEYAZ EKMEK"kepekli , çavdar, tam buğday ekmeği yiyebilirsiniz ama az!!!", çikolata, şeker, fast food, kola, kızartmalar, cipsler ve hamur işleri .... Siz zaten hangileri olduğunu gayet iyi biliyorsunuz. Yok azaltarak bırakıyım yok ne bileyim ne .... HAAAAYIIIIR!!!! Bir kere göz yurdunuz mu gerisi gelir. Yok bir dilimden bir şey olmazmış ta yok aman canım var daha mı dünyaya gelicez felan. Onların hepsi size kilo olarak geri dönüyor. Biliyorum biraz klasik sözler ama gerçek bu bPen ne yapabilirim.Biraz katı olacaksınız kızlar.

- Spora da bir hafta sonra direk başlayamazsınız tabi bu durumda da ilk olarak nerelerde problemlerinin var onu seçin. Ben bacak , kol , kalça diye egzersiz veremem ama karın için "Caynax A6W " adında android markette bir uygulama var ben onu bitirdim . 42 gün ve günlük programları artarak devam ettiği için hamlama sıkıntımızda olmuyor. Neyse spora başlamadan önce biraz yürüyüş yapın . Bu evin içinde de olur dışında da ama temiz ve bol hava daha çok kalori yakmanızı sağlar. Daha sonra yine android marketten bulabilirsiniz bir kardiyo egzersizi programı indirin "biraz fazla mı reklam yaptım ne , özür dilerim ama herkesin ulaşabildiği şeyler olduklari için herkes yapabilir." daha sonra bölgesel egzersizler seçin ve onları indirin" kalça ,kol, bacak, göğüs" vb. Şimdi bunları uygulayıp bırakmamaya bakar hepsi. Size demiştim ya hayatınıza hareketi şokun diye unutmayın parmağınızı hareket ettirmek için bile enerjiye ihtiyacınız var. Ders çalışırken . hazırlanırken dans edin ve müzik listelerizden hareketli müzikler eksik olmasın.Eğer imkânınız varsa yüzmeye gidin, ulaşım aracı olarak bisikleti kullanın. Ben şahsen en çok yüzmede enerji harcadığımı düşünüyorum. Dolduruyodum 10-15 seans yüzme iki güne bir gidiyordum" her ay".

Yarın her zaman çok geçtir. :-) :-) :-) :-* O:-) B-) :-P ;-)

Arkadaşlar nasıl olmuş. Arada böyle birşeyler yapabilirim. Arkadaşım oturmuş yazmış yani tekrar teşekkürler. Son olarak bir sonraki bölümde ne olsun ???

1) Türkçe şarkı önerileri (aylık liste)

2) Saç uzatmak için maske tarifleri

3) Su ile tırnaklara gazete baskısı nasıl yapılır ?

4 yorum geldiğinde gelir :)

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin