5) Hafta Sonu Planları

17K 361 27
                                    

Bir önceki bölümün devamı niteliğinde olacak bu bölüm.

Bölüm Şarkısı:

I Knew You Were Trouble -Taylor Swift

*Hafta Sonu


Sabah

Her zamanki gibi uyandınız ve yüzünüze peeling -her neyse işte- yaptınız duşunuzu aldınız . Unutmayın bunlar sizin için bir rutin olmalı . Ardından -eğer aileniz izin veriyorsa- yürüyüş yapabilirsiniz (ah unuttum çoğumuz şu dershane şeysine gidiyoruz ya vaktiniz olmayabilir , mesela benim pazar saat 08.00'da korkunç -tamam sustum *10 kişi daldılar*-) Buda olmıyorsa jimnastik ! (içinizden "bir git ya" dediğinizi ya da "zıbar artık" çığlıklarınızı duyarak kahvaltıya geçiyorum) kahvaltınız mutlaka çeşitli olsun ve enerjik bir gün istiyorsanız tahıl ağırlıklı bir sofra hazırlayın -ya da hazırlanmasına yardım edin- . Ve kahvaltıyı yaptınız saatin 12.00 olduğunu düşünelim en erken 00.00'da yatsanız 12 saatiniz var yani iyi bir süre :) Eğer bir programınız varsa -AVM'ye gidiceksen vs.- erken çıkmanı öneririm , hele İstanbul gibi bir şehirde yaşıyorsan (ben oluyorum) :/ .

İşlerini bitirdin eve döndün saat 17.12 diyelim geriye 7 saatin kaldı (uykunuzu 12 dk ileri sardım , özür) . Önerim ilk başta karnınızı doyurmanız ve enerjik bir şekilde güne devam edebilmeniz yönünde . Ardından dışarı çıkıp kafayı bulabilirsiniz ya da (%70'imiz) dershanenin verdiği yorgunlukla kendinizi kanepeye atıp film izleyebilirsiniz , size kalmış.

Ve her ne yaptıysanız saati 20.30 ettiniz . Şimdi akşam yemeğimi diye bekliyorsunuz bilmiyorum ama bence hiç birşey yemeyin böylece daha dinç kalırsınız .

Veeeee yatma vakti *ding dong* ama yatmadan önce günlüğünüz varsa eğer onu yazın yoksa da bence alın. " iyi geceler " (histerik kahkaha )



Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin