Arkadaşlar bence oylar çok azdı bir bölümü 200 kişi okuyor 20-25 kişi oy veriyor az yani az. Milletin 50-60K'lık kitabının bölümü en kötü 30 yorum 40 vote alıyor ve hikaye falan değil :( Arkadaşlar bi de daily'de mi ne yazıyordu Simon ne demiş " Bands don't stay together forever." diye neyse bilen bilir ben susayım.
Okul Tüyoları ( davranış güzellik popülerlik )
Arkadaşlar okullar başlamadan önce ver şu popüler olma yolları diye tutturdunuz. Bende size kıyamadım araştırmaya başladım. Ama çok saçma ve ergence yazılar var hatta bu komik yazıları birleştirip bir bölüm yapmayı düşünüyorum. Kısa kısa tüyolar yazdım tamamı bana ait nasıl olmuş ?¿
>> İlk başta okulun ilk günü ve genel birkaç detaydan söz edelim.
• Okulun ilk günü iyi bir izlenim için bulunmaz fırsat yeni insanlar da geldiği için sana da pek karışamazlar.
• Oje olarak ya french yap ya da cila sür böylece tırnakların daha bakımlı görünür.
• Eğer ilk günden birşey diyecek kadar katı bir okulun yoksa saçlarını aç.
• Etek boyu konusunda en uzun dizinizin 1-2 parmak üzerinde en kısa 1 karış üzerinde olabilir. Ama ben rahatım okulum da izin veriyor diyorsanız pantolon (dar paça daha iyi olur) da iyi bir seçim bence.
• Okulun ilk günü ve genelde ilk haftası yeni gelen arkadaşlarınızla kaynaşın yeni arkadaş edinmek için bulunmaz fırsat. Bu arada sınıfa yakışıklı biri gelmişse ve ondan hoşlandıysanız onunla ilk tanışanlardan olun. Bu size diğer kızalardan 1-0 önde olmanızı sağlayacaktır.
• Öğretmenlerinizle de aranız iyi olsun bu size fazladan performans notu olarak geri döner.
• Ayakkabı olarak tercihinizi converse vans ya da keds'den yana kullanabilirsiniz. Converse bir klasik ama bir tane daha converse almaktanaksa bir vans ya da keds alabilirsin. Bir de hep vans mı keds mi diye soruyorlar. Bende ikiside var çok marka takıntınız yoksa vans ile keds arasında bir fark yok keds biraz daha ucuz ve daha yazlık bir ayakkabı vans daha sert. Ama keds kesinlikle Vans'tan daha rahat.
• İyi parfümünüz olmalı ya da kalıcı bir deodorant. Mutlaka çantanızda bulunsun. Ucuza kaçmayın biraz para biriktirin.
>> Eğer okulda daha cool bir portre çizeceksen tüyolarımı dinle.
• Bana göre çok gerekli olan bir şey değil ama çok istediniz (herkesin bir havası olmalı tabi) :/
• Cool olmak istiyorsan herkesle takılan cici kızlardan olamazsın. Biraz asi bir havan olmalı.
• Giyimine özen göstermelisin. Öyle pis pis kıyafetler falan giyersen nah cool olursun.
• İyi konuşmaların olmalı. Çok konuşmamalı ama konuşmaya başladığında iyi kelimelerin olmalı.
• Dik yürümelisin.
• Pek çalışıyor gibi görünme ama notların iyi olsun.
• İhtiyacın olabilecek herşey (kaleminden tut pedine kadar) yanında olsun başkalarından dilenmek sana yakışmaz.
>> Popüler olmak için tüyolar
• Popüler olmak da pek harika değil ama madem çok istiyorsunuz.
• Bir arkadaş çevren olmalı.
• Tenefüslerde yan sınıfları dolaşmalısınız.
• Üst sınıflardan arkadaşlarınız olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
NonfiksiAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...