Saçlarınız İçin Vazgeçilmez Olacak 9 Tavsiye
Saçlar bir kadının en önemli süsü. Zaten başımızın üzerinde yer almalarından belli, saçlarımız başımızın tacı. Kullanılan, hazırlanan maskeler, harcanan paralar, bakım kürleri... Bunların hepsi bir kadının saçlarına ne kadar önem verdiğinin bir göstergesi. Piyasada saçlar için o kadar çok ürün var ki...
Bugün sizler için saçlarınızın her daim parıl parıl, sağlıkla parlaması ve aynaya baktığınızda sizi mutlu etmesi için en genel önerileri toparladık. Bu 9 öneriyi uyguladığınız takdirde saçlarınızdan memnun olmamanız gibi bir imkan yok. Keyifli okumalar!
9.
İlk olarak ellerinizi saçlarınızdan çekin. Özellikle fön çektirip yumuşacık saçlara kavuştuğumuzda kendimizi durduramaz devamlı saçlarımızla oynarız. Oysa bu saçların hem çok çabuk yağlanmasına hem de kırılmasına neden olur. Eğer saçlarınızın çabuk yağlanmasından ve kırıklarla dolu olmasından şikayetçiyseniz ellerinizi kontrol etmeye çalışın.
8.
Banyo esnasında en önemli kısım saçları şampuanlamak ya da kremlemek değil. Saç yıkama esnasında en dikkatli olmanız gereken mevzu saçlarınızı iyice durulamak. İyi durulanmayan saçlar kepeğe ve çabuk yağlanmaya neden olur.
7.
Saçlarınız için masraftan kaçınmayın. Demek istediğim maskelere, bakım spreylerine para harcamak değil. Bahsettiğim şey saçlarınız için kullandığınız fırça. Saç tipinize ve uzunluğunuza göre bir fırça kullanmanız saçlarınız için en etkili kıyaklardan biri olacaktır.
6.
Dış güzellik içten gelir. İçinizi güzel tutun. Güzel beslenin, dengeli beslenin, bol su için ki saçlarınız size karşılığını versin.
5.
Stresten uzak durun. Stres hem sağlığınıza zararlı hem de saçlarınıza. Saçların en etkilendiği şeylerden biri de stres. Sadece söylemesi kolay biliyorum ama siz yine de stresten uzak durmaya çalışın.
4.
Çok fazla işlemden uzak durun. Saçlara çok fazla fön çekmek, ısıl işlem uygulamak, saçları çok fazla boyatmak saçı fazlasıyla yıpratacaktır.
3.
Mevsim geçişlerindeki hava değişiminden en çok etkilenen şeylerden biri de saçlarınız. Bu hava değişikliklerinde saçlarınız ekstra özen bekliyor sevgili hanımlar, ihmal etmeyin, üzülmeyin. Saç maskelerini özellikle bu dönemde ihmal etmemek çok önemli. Tüm saça zeytinyağı sürüp bekletmek bile çok çok önemli saçlar için.
2.
Saçlarınız yağlı mı, kuru mu, yoksa normal mi? Bunu bilin ve ürünlerinizi buna göre seçin. Böylece saçlarınız sizi daha mutlu edecek, aynı zamanda daha az dökülecektir.
1.
Aklınıza geldikçe saç diplerinize parmak uçlarınızla masaj yapın. Bu hem saçlarınızın daha sağlıklı uzamasını sağlar, aynı zamanda uzamasını hızlandırır.
ALINTIDIR
Arkadaşlar bir sonraki bölümde ne olsun yorumlarınız ve +15 vote olursa yeni bölüm gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
No FicciónAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...