Kızlar İçin 104 " Okul Tavsiyeleri "

4.1K 134 41
                                    

Arkadaşlar bir not yazdım ay hiç ortaya çıkmayan okuyucularım bir kusur bulunca hemen saldırıya geçtiler. Bunu böyle büyük kitaplarda görür "Ne kadar gerizekalılar keşke ölseler" diye düşünürdüm. Tabi burada o kadar büyük olmasa da oldu bi şeyler. Şunu söylemek istiyorum beğenmiyorsanız burada sizi tutan yok.

Kabasın şöylesin böylesin. Anında nottan karakter çıkaranlar ve küfür edip hakarette bulunanlar (yorumaları 5 dakika içinde silinmiştir). Aşağı yukarı 50 yorum vardı orada. Tabi sildim bir kısmını dediğim gibi. O kadar saygısızlığı kaldıramam. Ben her zaman şu sessiz sakin tiplerdenimdir. Ama kavgacı bir yanım olduğu da kanıtsanamaz bir gerçek. Kaç yıllık arkadaşımla kavga ettim ben dün Wattpad'de sevimsiz bir olay yaşadım. Ve doktorum tarafından uygulanan tedavi ve ilacın etkisiyle hem biraz tersim hemde yüzüm şiş ve acıdan mimiğimi bile oynatamıyorum dünden beri.

Anlayış gösterseniz ölür müsünüz? Ya da biraz kibar olsanız. İlla tek tek anlatmam mı gerekiyor özel problemlerimi. Gerçekten kırıldım. Ayrıca bu benim kitabım değil mi yani biraz anlayış bekliyorum. Anlayış gösteren herkese teşekkür ederim.

Bide lütfen beni okunma sayısı 900'ü bile geçmeyen ya da 8-10K lık bir kitlesi olan kitaplarla karşılaştırmayın. Bu 100'lük bir öğrenci ile 50'lik bir öğrenciyi karşılaştırmak gibi. Hangisi daha yüksek not alır? Ya da oy? Beni seven tüm okuyucularıma kucak dolusu sevgilerle :*

Not: bölümün sonundaki etkinliğe göz atın :)

Okulun ilk günü için kıyafet önerilerim 101. bölümde mevcut. Ondan sadece saçlardan bahsedip geçeceğim.

>>Saçlarınız düz veya hafif dalgalıysa çok şanslısınız. Çünkü bir çok modeli rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Özellikle örgüler çok şirin duruyor.

>>Kıvırcık saçlar okul için hiç uygun değil bence (yazar da bir curly) saçlarınız açıp buklelerinizi ortaya çıkarmak iyi bir seçim. Onun dışında hafif bir şekillendirici ile bukleleri belirginleştirebilirsiniz. Tepeden toplayacağınız bol bir at kuyruğu da şeker durabilir. Özensiz dağınık bir topuzda seçim sizin :)

Arkadaşlar önemli olanların her zaman dersleriniz olduğunu aklınızdan çıkarmayın. Özellikle 8'de bunu hatırlamanızda yarar var çünkü sene sonuna kendimi toparlarım gibi bir durum olmayacak. Kasım'da teog var.

Ondan arkadaşlarınızı ikinci plana atın. Ve 8'e geçtim popüler olmama yardım et isteklerinizden vaz geçin.

Önemli olan dersleriniz. İnanın bir imam hatip ya da çok programlı liseye gitmek istemezsiniz.

Günde 100 ve üzeri soru çözün. Zaten her dersten 20 soru çözseniz 100 bi 10 da din çöz al sana 110. Konuları tekrar et yoksa unutursun.

İyi bir lise kazanmaya bakın lise de daha çok arkadaş edineceksiniz (yazar böylece teog önerileri isteğini bitirir).

Bi de şu tercihleri açıklanan liseli yeni kardeşlerimize geçelim. Ortama çabuk uyum sağlamak istiyorsanız ilk günden sıcak kanlı olmaya bakın. Geçin 3. 4. sıraya çantayı bırakın bi kere.

Daha sonra ilk başta sınıfta senden önce gelenlere bir günaydın diyebilirsin. Sıcak ve senle konuşacağını düşündüğün bir kişiyle sohbete başla. Adı neymiş nerede oturuyormuş blah blah.

Sınıf yavaşça dolmaya başladığında sana da merhaba diyenler olucak. Onlarla da konuş. Zamanla çok iyi arkadaşların olucak. Güven bana ;)

(Lise ilk gün önerileri de bitti) ^^

* Alnındaki olmayan teri siler ve parmaklarını tekrar klavyeye götürür *

Onun dışında popülerlik tavsiyeleri istiyorsunuz. Ama ben bu tavsiyeleri vermek istemiyorum çünkü sevmiyorum gerçekten ama istiyorsanız 102 ye bakın.

Onun yerine arkadaş edinmek adı altında bir şeyler söyleyeceğim. İlk başta sıcak kanlı ve girişken olun. İnsanlar sizinle konuşmaya can atmıyor ama sen konuşmaya başlayabilirsin. Her zaman gülümse. Ağlıyacakken bile gülümse okulda çünkü ne yazık ki bunu eziklik olarak görüyorlar. Eğer gülümsersen onlar kaybeder.

Kendin ol. Benliğinden uzaklaşma. Ve olmadığın bir kişiliğe bürünme lütfen.

Onun dışında şu " İnek olmak " çok tartışılan bir konu olunmalı mı olunmamalı mı. Bana soranlara "Derslerin iyi olucaksa ne olursan ol." Dedim. Boşverin gerçekten. Ne yapabilirler ki? İlerde belki fahişe olucak o havalı dediğin kız. Ondan dolayı umursama. Belki de güzel dediğin sarışın Migros'ta kasiyer olucak. Sense bir doktor belki CEO olucaksın. Ondan;

SİKTİR ET !

Bu bölümün sonuna geldik ewt. Kısa ama öz oldu bence. Benim favorim son paragraf (cause I'm a nerd.) Bi de kuzenimle yeni keşfimiz olan sözü huzurlarınıza sunuyoruz "I'm just a nerd but you, you just a bitch." Tabi napıyoruz üzerimize alınmıyoruz dkdkdk. Bir sonraki bölüm ders çalışmayla ilgili olacak.

SINIR : 35 oy

Bi de her bölüm bir söz koyacağım şarkı sözü olarak. Bu hafta aşağıdaki şeyi koydum. Bir sonraki bölüm ithaf istiyorsanız şarkının ismini ve söyleyenin ismini yorum olarak atın. İlk 20 kişi arasında kura çekilecek (telefonumdaki çark sağolsun). Bu haftaki basit ama çok sevdiğim söz şudur. Syglr :*

'Cause good girls are bad girls that haven't been caught.

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin