Merhaba yeni bölüm geldi. Diğer bölümlerde yakın zamanda gelicek yarın yola çıkıyıruz bir 95'e kadar devam ederim herhalde. Seviliyorsunuz :)YEPYENİ GÜZELLİK TÜYOLAR
Genel görünüşünü yenilemek için saç ve makyaj stilinde ufak değişiklikler yapman yeterli.
Değişim güzeldir. Eğer değişim olmasaydı, hâlâ lastik tokalarla atkuyruğu yapıyor olurduk. Ancak değişime ayak uydurmak, bir günde, birdenbire olacak şey değildir. Birçok kadın risk almak istemez çünkü hata yapmaktan korkar. Şikago’daki Appearance Araştırma Enstitüsü’nün kurucusu Psikolog Gordon Patzer, görünümünde yapacağın ufak bir değişikliğin bile domino etkisi yaratarak kendine çok daha güvenli ve çekici hissetmeni sağlayacağını söylüyor.
Bu doğru; cazibeli olmak için Lady Gaga’nın kirpiklerine ya da Angelina Jolie’nin dudaklarına ihtiyacın yok! Women’s Health tarafından hazırlanan bu küçük ve pratik tavsiyelere uyarak güzellik rutinini güncellemen yeterli olacak.
1
Tırnak Rengini Kişiselleştir
Hollywood yıldızlarıyla çalışan Manikür Uzmanı Deborah Lippmann, renkli bir ojenin üzerine simli oje sürmeni öneriyor. Altın ya da gümüş tonlardaki simli ojenin altına pembe rengi baz olarak uygulamayı tercih et. Daha farklı bir görünüm için, mor ışıltılar taşıyan bir ojenin altına parlak mercan veya turuncu renkte oje kullanabilirsin.
Essie Bright Tights Turuncu Oje, 10 TL
Essie Luxeffects in A Cut Above, 27,50 TL
2
Kaşlarını Belirginleştir
Dior Senior Makyaj Artisti Levent Sönmez, kaşların seyrekse Dior Style Brow (66 TL) gibi bir kaş kalemiyle belirginleştirmeni öneriyor. Kaşları ön plana çıkaran kalem, gözlere de anlam katıyor. Belirgin kaşlarla doğal bir makyaj ve geriye toplanmış saçlar çok yakışır. Tenine mineral makyaj görüntüsüne sahip bir fondöten, T bölgene ise aydınlatıcı uygulamalısın. Böylece enerjik ve dinamik bir görünüme kavuşabilirsin.
3
Saç Örgünü Süsle
New York’ta kendi adını verdiği salonu işleten Saç Tasarımcısı Mark Garrison, saçını renkli bir kurdeleyle beraber örmeni öneriyor. Kurdelenin örgüyle beraber rahatça örülmesi için esnek ve saten bir kumaş tercih et. Hacimle oynayabilirsin; ince bir örgü, kalın bir kurdeleyle daha hacimli görünebilir. İnce bir kurdele ise daha kibar durur. Gece davetlerine katılacağın zaman, parlak dore ya da lame renklerinde bir kurdele seç ve ucunun arkada sallanması için serbest bırak. Garrison, kurdeleyle örülmüş saçlarını ensende topuz hâline getirebileceğini de söylüyor.
4
Çift Renkli Göz Makyajı Yap
Son zamanlarda, renk geçişleri moda tasarımlarında ve saç boyama uzmanları tarafından kullanılıyor. Şimdi sen de bu tekniği göz makyajında uygulayabilirsin. La Prairie markasının makyaj renkleri danışmanlığını yapan New Yorklu Makyaj Artisti Raychel Wade, aynı renk ailesinden iki ayrı tonda fara ihtiyacın olacağını söylüyor; biri açık, biri koyu. (Kömür karası ve parlak gümüş, denemek için iyi bir kombinasyon.) Önce koyu rengi kirpik hizandan başlayıp yukarılara doğru yayarak uygula. Daha sonra kaş kemiğine yakın bölgelere parlak gümüş renkli farı sür.
5
Saçını Geriye Topla
Klasik şekilde toplanmış saçlar oldukça doğal görünür, tıpkı masanda otururken saçlarını geride toplamışsın gibi. Daha şık bir görünüm için tokayı taktığın yere dikkat etmelisin. Saçlarını yandan ayırıp ön taraflarını geriye doğru al ve tam kulağının arkasından şık bir toka ile tuttur. New Yorklu Saç Tasarımcısı Adrian De Berardinis, tokanın önden değil başını yana çevirince görünmesi gerektiğini söylüyor. Önden görünen saç tokası çocuksu bir görünüme neden olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Non-FictionAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...