Kızlar İçin 75 " Bu Yaz Sıklıkla Göreceklerimiz "

5.4K 63 0
                                    

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :)

Bu yaz sıklıkla göreceğiniz 7 şey

RETRO BİKİNİLER
Bu sene retro bikini ve mayolar moda. Özellikle minik ayva göbek ve hafif geniş kalça kusurlarını gizlemede çok başarılı bir kesimi olduğundan bu yaz sahillerde çok fazla göreceğimiz bir trend.

KALEM ETEKLER
Geçtiğimiz yılda trendlerin arasında yer alan renk renk çeşitli desenlerle karşımıza çıkan klasikliği andıran kalem etekler bu sene çok moda. Kalem etekleri kombinlerken üstünüze dar badi, kazak veya mevsime göre bel dekoltesi veren kıyafetler tercih edebilirsiniz.

BOL PANTOLONLAR
Bu sene öne çıkan modeller arasında yer alan bol pantolonlar oldukça çok etki yaratıyor. Bol paça pantolonlar topuklu ayakkabıyı saklıyor ve orijinal boyunuz gibi gösteriyor. Bu bol kesim pantolonlar İspanyol paça pantolonlardan oldukça uzak, bu pantolonlarda tüm hatlar boldur. Bol kıyafetleri kullanırken topuklu ayakkabınızın gözükmemesine dikkat edin, bu daha estetik bir görünüm olacaktır.

SANDALETLER
Bu yaz ayaklarda sıklıkla göreceğimiz ayakkabılardan.Hem şık hem rahat ayakkabı arayanlara duyrulur.

ÇİÇEK DESENLİ KIYAFETLER
2014 modasını yakından takip ediyorsanız dolabınızda çiçek desenli elbiseler, ceketler gibi her renkle kullanabileceğiniz kıyafetler bulunmalı. Bu desenler kışın pek kullanılmasa da bu yazın en dikkat çekicileri arasında. Etek, ceket, gömlek gibi birçok modelde bu desene rastlayabilirsiniz.

BORDO RUJ
Bu sene öne çıkan renkler arasında yer alan bordo rengi tekstil ürünleri yanı sıra cildinize renk kazandıran dudaklarınız için de en moda renk.

MAT OJE
Tırnaklarımıza mat bir görünüm kazandıran bu ojelerin birçok rengi mevcut (yn/flormar'ın böyle bir serisi var).-alıntıdır-

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin