Kızlar İçin 113 " Karışık Bi Şeyler "

2.5K 91 69
                                    


Merhabaaa! Nasılsınız? Oylar için çok teşekkür ederim sizi seviyorum karışık tavsiyeler istiyormuşsunuz bende yazdım. Umarım hoşunuza gider ^^

İyi okumalar :)

✡Dudaklar için babylips önerim; dudakları yumuşacık yapıyor.

✡Yavaş yavaş sert bir kışı bitiriyoruz. Artık yavaş yavaş kazakları bırakıp seweat tarzı kıyafetler almaya veya giymeye başlayabilirsin.

✡Saçlarını tahta kalemi veya şu fosforlu kalemle boyamayı kesmen gerekiyor. Bu hem saçlarını mahveder hemde iyi görünmez. Onun yerine okul zamanları dışında watsons veya gratisten sprey alabilirsin. En azından daha iyi görünür ;)

✡Eğer parfümün artık eskisi kadar güzel gelmiyorsa sana, önümüzdeki döneme onu değiştirerek başlayabilirsin. Kumbaranı aç ve paralarını say 20 liradan fazla olduğu sürece mutlaka yeni bir parfüm bulursun.

✡Özellikle şu erkekler konusunda canı sıkılan varsa bırakın şunları! Sizden sizden ilgi gördükçe bir yerleri kalkıyor sonra da sizin o tatlı kalplerinizi kırıyorlar. Hepsi piç.

✡Şu Şubat tatilinde özellikle tarih sosyal bilgiler gibi konuların özetlerini çıkarabilirsiniz. Bu size bir tekrar olur. Hemde gereksiz yerleri yazmazsanız çok iyi de bir kaynak ;)

Şimdi size sorularım var;

✡Bu aralar şu büyük bol olan falan gömlekler var ya çok tatlı değil mi ekose falan? ^^

✡Kimin dershanesi var?

✡Bana kitap önerir misiniz?

✡Bide parfüm önerirseniz?

✡Son olarak şarkı?

Bu bölüm de bu kadar :) Aklıma gelen şeyleri yazdım. Biraz kısa oldu ama umarım işinize yarar.

Sınır: 40 oy

Son olarak:

1) Twitter'dan Nameler (20 harika tweet gülmek garanti)

2) Saçma Fikirler (en saçma öneriler internetten derleme)

Yoruma 1-2 yazın.
Seviliyorsunuz :*

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin