Kızlar İçin 109 " İstekler Part 1 "

2.3K 55 14
                                    


Merhabaaaa :)

İlk başta yaşıyorum (evet hala hayattayım .s.s) Yasağım vardı bi süre öyle olunca yazamadım ilk özelden gelen soruları cevaplayacağım sonra da bi kaç tavsiye ile bu bölüm bitecek iyi okumalar ^^

∞Hayatta mısın ?

Burdayım gördüğünüz gibi.

∞Bu kadar süre boyunca neredeydin ?

Psikolojik olarak pek iyi değildim. Ablanız Joe aşıkımsı gibi bi şey oldu kgflg. Ayrıca ödevler dersler çok yordu beni.

∞Neye benziyorsun ?

(Soruyu okuyunca çok güldüm lgkgk.) İlk başta pek bi şeye benzemiyorum dkdkdk. Ama kıvırcık çok şekilli (!) saçlarım var kısa ufak bi şeyim. Çok renkli kahverengi gözlerim var bi de :)

∞Geçen yıl çok yakın bir arkadaşım vardı bu yıl çok soğuk davranıyor sence neden ?

∞(Bu soru dönemin başında gelmişti.) Aradan yaz geçti bi de arkadaş faktörü ona yalnızken bunu sor başkalarının etkisi altında değilken ;)

∞Parfüm önerin ?

Ben "Rogue by Rihanna" kullanıyorum (inşallah doğru yazdım) ama hediyeydi ve kokusunu çok beğendim-diler yılbaşına falan para biriktirip tekrar alacağım. Bi de gratisten vücut parfümü almıştım ama normal parfüm gibi de kullandım onu kokuları çok güzel 7-8 lira bi şeydi.

∞Tanımadığım birinden hoşlanıyorum ne yapmalıyım ?

Eğer birini tanımıyorsan ondan hoşlanamazsın bu ancak fiziksel bir histir istersen bi tanış arkadaş ortamındayken falan öyle karar ver.

∞Şarkı önerecek misin ?

Önerebilirim ama şunu belirtmeliyim Türk dinlemiyorum ya da ağır metal müzikler.

^_^Blank Space - Taylor Swift (Swiftie olmamla alakası var ama cidden çok güzel değil mi :)

^_^In The End - BVB (hiç tarzım değil ama çok sevdim)

^_^Be Lovers On The Sun - David Guetta (bu adam bi harika dostum)

^_^Blame - Calvin Harris ft. John Newman (beğendim)

∞Kitap önerebilir misin ?

Geçen gün Alaska'nın Peşinde'yi bitirdim mutlaka öneririm daha edebi bi şeyler için Monteigne Denemeler'i okuyorum bu kısaltılmış tek kitaplık bir versiyonu. Bi de ablanız hala AYA'ya başlıyamadı onu da aldım okuyacağım inşallah ^^ *John Green feels*

∞ Dizi ?

Tek sürekli takip ettiğim dizi Teen Wolf'tu onun da sezonu bitti Haziran'a kadar falan başka da bilmiyorum siz önerin ne izliyorsunuz ?

∞6. sınıf için öneriler ?

O kadar zor değildi ama teog için puanlar (değişmezse) da hesaplanacağından çalış bence. Yemin ederim hatırlamıyorum djkd.

∞Popüler olmalı mıyım ?

Bi boka yaradığı yok ol desem de öyle olunmuyor zaten dkddn. Zaten bir arkadaş çevreniz varsa niye popi olamaya ihtiyaç duyulur ki ?

∞Bu kış ne önerirsin kıyafet olarak ?

Daha pek dolaşamadım ama kazaklar bayağı moda bi de lastik bileklikler falan (tmm sustum) ben bakıyım sonra yazayım djkdkd.

∞Yılbaşında arkadaşıma ne alayım ?

Ben kendimin çok iyi bir arkadaşı olarak "1989"u alacağım sizin de fan bir arkadaşınız falan varsa böyle bir hediye alabilirsiniz. Geçen gün D&R'da sevgilisine 1D'nin "Four"u alan bir çocuk vardı. Ben şoklarda o_o

∞İnsanlar benimle arkadaş olmak istemiyorlar neden?

Burada sorunun sende olabilme ihtimali dışında onlarda olabilme gibi bir ihtimal de var. Yani bu onların koca önyargıları da olabilir. İlk önce bunu değerlendir bence.

∞Utangaçlık nasıl yenilir ?

Psikolojik bir sorun olabilir biraz nedenlerine bağlı aslında çözümü. Ama utangaçlık en iyi birileriyle yenilir bence arkadaş çevresi vb.

∞Yüz temizleme jeli önerin ?

Ben Bioderma Sebium diye bi şey kullanıyorum. Ama bir kozmetik dükkanındaki görevli bunları benden daha çok biliyor ^_^

Bir Kaç Öneri

✡Hasta etmeyin kendinizi havalar soğuk.

✡Hoşlandığınız çocuğun dibinden ayrılmamak için kendinizi rezil etmeyin.

✡Başkalarının ne düşüneceğini önemseyip derslerinizi aksatmayın.

✡3. sınavlar falan başlıyacak çalışın lan kdldld.

✡TEOG mağduru insanlar için de: 2. sınavlarınız bitmiş oldu iyi geçmemiş olabilir ama %30'luk da olsa okul puanlarınız da etkiliyor siz çalışın yine ^^

Bir sonraki bölüme ne yazayım? Bu bölüm nasıl olmuş?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?

Sizi seviyorum ^_^

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin