Kızlar İçin 108 " Tavsiyeler "

3.1K 65 45
                                    

YB YB YB YB YB ^^

Merhaba =) Son yazım bu haftaki bölüm tarihleri hakkında sonda notum var sizi seviyorum =) (şunu daha çok sevdim =)

☛ İlk başta yeni bir okula başlayanlar için :) Geçen seneki sınıfınıza dönmek istiyor olabilirsiniz bu okulu sevmemiş de ama canınızı sıkmayın zamanla alışırsınız.

☛ Gerçekten kötü bir okula geldim diyorsanız bunu ailenizle de paylaşın erken farketmeniz çok daha iyi.

☛ Bu okulu değiştirme şansınız olmayabilir. Özel bir kolejdir ve başka bi yere geçemezsiniz. Canınızı sıkmayın illa ki birilerini bulursunuz.

☛ Özellikle lise yıllarında bir çok arkadaş edineceksiniz. Boşuna demiyorlar "Lise Arkadaşları başkadır." Diye.

☛ Belki ilk günler biraz ezilebilirsiniz ama hep sizle uğraşmazlar.

☛ Geldiğiniz yeni okulda paranoyak gibi davranmayın ilk günden alay konusu olursunuz.

☛ Lise de ilk yılı olanlar için (en güzeli bu bence) yepyeni arkadaşlar ve yepyeni bir çevre hemen insanlarla kaynaşın :)

☛ İnsanlar belki görünümünüzden dolayı size önyargı ile yaklaşıyor olabilir. Eğer böyleyse onlara ne kadar sıcak kanlı olduğunuzu gösterin gelip merhaba demedikleri için pişman olacaklar :)

☛ Devlet okulundan özel okula geçenler içinse; özel okuldaki öğrenciler her zaman farklı olur bazıları biraz havadadır (anladınız onu siz) bazıları ise çok sıcak kanlı. Önemli olan içini görebilmek insanların sanırım.

☛ Buradaki öğretmenler devlet okulundaki kadar sert değillerdir ve sınıfın %70'inin dersle alakası yoktur genelde.

☛ Bazen şöyle düşünüyoruz; "Niye kızmıyor?" Falan ama o öğretmenler sizin paranızla geliyor yani en ufak harekette işten çıkartılabiliyorlar.

Şimdi sıradaki konuya geçelim ^^

✾ İlk başta sivilcelerden başlayacağım. Sıkmayın dokunmayın ve ellemeyin.

✾ Nivea'nın kremlerinden sonuç beklemeyin o kremler sadece yüzü temizliyor. Yağ oranını da azaltıyormuş sanırım bu onların azalmasını sağlar geçmesini değil. Zaten sorunun buysa yüzünü yıkamak için bir jel alman yeterli. Çünkü normal akne tedavisinde kullanılan kremler asit içerir ve Nivea kremler asit içermez. Zaten içerseydi Gratis'te satılmazdı.

✾ Doğal formüllerde bi işe yaramıyor maalesef. En iyisi bir doktora gitmek (yazarınızı örnek alın).

✾ Saçlarınızı yüzünüze çok temas ettirmeyin. Kahkül mesela.

✾ Fast food ve o tarz yiyecekleri yemeyi azaltın.

✾ Bu aralar "Çikolata bi şey yapmıyormuş hadi dalalım." Diyen insanlar var doğrudan sivilceye yönelik bir etkisi olmadığı doğru ama daha önce yapılan açıklamaların hiçbiri "yalan" değildi. Çikolata yüzdeki yağ dengesini bozuyor bu da dolaylı yoldan sivilce demek. (Sütlü ve beyaz çikolata)

✾ Böyle bir sorunu olan herkesin bir jel edinmesi şart kozmetik mağazalarından da bulabilirsiniz bu o kadar bilimsel değil benimki Bioderma.

✾ Tonik ve jel aynı şey değil. Ben ikisini de kullanıyorum mesela.

✾ İnsanların sizle dalga geçmelerine izin vermeyin herkeste olabilir belki onda son sınıfta başlıyacak bilemezsin.

✾ Canınızı sıkmayın sonunda geçicek bir şey buda o gözyaşlarına değmez (bunu ben mi söylüyorum yazarken içimden şu yaşlı bilgeler fırlıyor falan. Zamanında bundan dolayı evde çığlık atarak ağlayan yazar diyor bunu ewt)

✾ Ezilmeyin ama ezmeyin. Çünkü; "Ezenler ezilmeyi hakedenlerdir." 2 dakikada uydurdum ^^

✾ Siyah noktalarınız varsa çözüm alternatifleri de var :) Bunun için bantlar var yapıştırıp bekliyorsunuz çekince gidiyor.

✾ Uzman bir dermatolog tarafından genelde buharla gözenekler açılarak alınıyor.

✾ Bunun için verilen kremleri kullanırsanız soyularak da gitmelerini sağlayabilirsiniz.

✾ Saçlarınız yağlıysa çok oynamayın saçlarınızla. *saçlarını savurup rakçı gibi davrandığım doğrudur*

✾ Kepek probleminiz varsa kepek için etkili şampuanlarla sık sık yıkayın. Bu çözüm olmazsa doktora bir görünün.

✾ Çabuk uzaması için banyodan sonra örüyolarmış saçlarını ama hiç denemedim deneyen var mı (varsa paragrafa yorum yapabilir misiniz?).

✾ Saçlarınız çok dökülüyorsa bir doktora görünün. Onun dışında düzenli beslenin. (Bi şeyler çıkabiliyor vitamin eksikliği falan)

✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾✾

Bide 5 şarkı önerisi yapacağım. İlk başta belirteyim Türkçe şarkı hiç bir şekilde dinlemiyorum kusura bakmayın hep yabancı :/

♤ Black Window - Iggy Azalea ft. Rita Ora

♤ A Sky Full Of Stars - Coldplay

♤ Voodoo Doll - 5 Seconds Of Summer

♤ Shower - Becky G.

♤ F**kin' Perfect - P!nk (yeni favorim ^^)

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Yarın yarışma yazıları yayınlanacak ^^ Seviliyorsunuz :*

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin