Bölüm Şarkısı:
Smile -Avril Lavinge
NOT: TAMAMI BANA AİT DEĞİL EKTRA BİRKAÇ YERDEN YARARLANDIM. BU ARADA BUNU SADECE TELEFONDAN KİTAP OKURKEN 3K OLDUĞUMUZU GÖRDÜM DİYE YAZDIM.
İyi okumalar !!!
Birazcık Uyu
Okuldan eve geldiğinde ya a ders çalıştıktan sonra kendini savaş yorgunu gibi hissedersen minik bir şekerleme yapabilirsin. Yalnız bunu yaparken 30 dk'yi geçmemeye çalış, yoksa derin bir uykuya dalar; hem ödevlerini hem de dizilerini kaçırırsın :( onsan dikkat !!!
Yürüyüş Yap
Yürüyüş yaparken her insanın rahatladığını biliyorsun ve buna rağmen yapmamakta ısrar ediyorsan denemeni öneririm. Yürüyüş, moral, özgüven ve iyimserliği de arttırıyor. Böylece kendini daha iyi hissedebiliyorsun. Bu harika değil mi?
Yaz ve At
O gıcık olduğun kız var ya hani, işte ona söyleyemediklerini bir kağıda yaz, sonra kağıdı katlanarak bir kutunun içine koy. Bir süre sonra (birazcık biriktir ama) kutuyu aç ve yazdıklarını oku ve yırtarak çöpe at. Rahatlamış hissediyor musun? :)
Kendini Sev
Kendini seviyor musun? Kilolu olsan da, boyun kısa-uzun olsa da, saçların kabarsa da "güzelim" diyebiliyor musun? Yoksa kendini dış dünyaya kapatıp her şeyden soyutluyor musun? Unutma görüntün nasıl olursa olsun sevilmeyi hakediyorsun !!!
Arkadaşlarınla Vakit Geçir
Arkadaşlarınla vakit geçirmek oldukça eğelenceli olabilir. Birkaç kız (tmm belki erkk arkadaşın da vardır -*sinirle adeta tıslar*-) toplanıp sinemaya vb. (ileriki bölümlerde bunu daha detaylı yazacağım ondan yazmıyorum) yerlere gidebilirsiniz. Böylece eğlenirsiniz. Ama böyle bir şey yapmak istiyorsan seni kasmayacak arkadaşlar bulman gerekir yani pozitif (benim gibi:) olmalılar.
Müziklerini Türlerine Göre Ayır
Burada demek istediğim sana enerji veren ve seni mutlu eden şarkıların bir listesini çıkar (tabi bunu daha önceden yapıyorsunuz asdfgh) mesela;
Roar-Katy Perry
22-Taylor Swift
Vb. İşte asdfgh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Kurgu OlmayanAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...