Kızlar İçin Yazardan Sitem

6K 100 8
                                    

Arkadaşlar yazmayacağım dedim. Ama özellikle şu olanlardan sonra yazmaya karar verdim.

Genellikle hep özelden günde 5-10 tane ".......'yı okur musun?" diye mesaj gelip duruyor ve pek umursamıyorum. Ama bugün sıkıntıdan kitaplara baktım.

Ve bir de şöyle mesajlar var "takipleşelim mi"
Bunların da profillerine baktım. (Geri takip yapmıyorum)Şimdi sonuca geliyim. Bu arkadaşların (burada 20-25 arkadaştan bahsediyoruz) 10 tanesinin "Kızlar için ......" diye kitabı var. Yapmayın ya gerçekten daha öncede rastlıyordum. Ve ciddi anlamda moralim bozuldu. Oruçlu oruçlu sinir ettiniz beni (ilaçlarım yüzünden en fazla 10 gün tutuyorum insaf).

Yani yaptığınız fikir hırsızlığı emek hırsızlığı. Benim bunu ilk yazmaya başladığımda böyle 5-6 kitap vardı tek bölümlük yazarın yazmayı bıraktığı türden. Öyle 10K falanda yoktu. Ben yazmaya başladım sonra benden iyi kitaplarda çıktı (yada çok okunan). Hala 2 tane falan var. Ve böyle yazanların da kitaplarının 1k olsa olsa 5k'yı geçmeyeceği gerçeği var unutmadan. Arkadaşlar bunu sadece benim yazdığım gibi yazan bazı yazarlara söylüyorum. Ve sizde uyarın çünkü birkaç büyük sayılacak kitap var 15-20k'yı geçen kalanları da özentilik ve taklit. Gördüklerinize müdahale ederseniz sevinirim.

Son olarak bölüm gelecek ama şu aralar değil. Çünkü çok yoğunum atamıyorum. Merak ettiğiniz konu varsa yoruma yazın. Yardımcı olurum.

Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin