Merhaba ilk başta burada internette bulduğum çok saçma ve yapılmaması gereken şeyler var. Amacım aşağılamak değil çünkü mantıksız bana göre. Eğlenelim biraz. Bunlar wattpad'dan alınmadı. Alıntı yapılmışsa bilemem ama çok kitap var hepsine bakamam.Not: Kezban ve ergen kelimeleriyle hiçbir zaman dış görünüş eleştirmem. Salak gerizekalı gibi davranış yönünde bir eleştiri yani.
Saçma Fikirler
Çılgın olun. Bu sizi eğlenceli yapacaktır.
*anında hocadan azar işitirsiniz yapmayın tabi arada yapılmalı ama sırf arkadaş edinmek için değil*Güzel olan eşyalarını ortaya çıkar.O zaman arkadaşların tarafından beğenilmeye başlarsın.
*işte başka birşey kendini cool zanneden insanlar sırf converse'i olsun diye pazardan alanlar, onun yerine daha ucuz ve kaliteli ayakkabılar alabilirsin aksi takdirde öyle hava atmaya falan çalışırsan kezo lafını yersin*One Direction'ı, Justin'i sevme.
*çok saçma ben sevmiyorum ama sevenler var çirkefleşmeyin*Dudakarını büzerek fotoğraf çekil.
*o ne ergenlik hani çek ama face'e atma insatgram'a koyma*GoGirl, HeyGirl gibi ergen dergileri okuma, para yatırma. Git bir Vogue al, biraz moda bilgin gelişir.
*vogue da bize göre b•k birşey var, alın heygirl 22 poster veriyor (yazar alıyor)*Tanınmayan ama sesini beğendiğin bir ünlünün hayranı ol. Bırak seni o ünlü kralice yapsın.
*ya sırf popüler olmak için iğrenç iğrenç ünlülere hastaymış gibi yapıyorlar yapmayın*Sınıfın kalbini kazan.
Kurabiye filan yap, götür.
*ay o kezolara odunlara b•k kurabiye yaparım (yazar sınıfını yerden yere vurur)*Yanında her zaman acil durum çantan olsun.
İçinde; okul çorabın, ped, oje, fondöten, kapatıcı, makas, iğne-iplik ve biber gazı bulunsun.
*biber gazı komik geldi yoksa mantıklı*Bileklik veya saat,mutlaka takmalısınız. Eğer takmazsanız okulun havalı kızları tarafından ezik duruma düşersiniz.
*yasak olanlar n'apsın yasağı delen popüler olamaz ayrıca takamayan da napıcak "Ezik miyim lan ben?" diye mi bağarsın hhhkdkdkd*Okula giderken şık şallar kullanabilirsiniz. Bu şekilde farklı ve modern olursunuz,diğer kızları çatlatırsınız.
*şal mı saçmalamayın o ne ya kaç yaşımızdayız*Okul kıyfaetiniz üstünden renkli hırkalar giyerseniz hoş durur. Dikkat çekersiniz. Ve ilgi odağı olursunuz.
*bizde biri çingene pembesi hırka giymişti formanıza uygun renk giyin*Eğer gözlerinizde sorun varsa, gözlüğünüzü büyük tercihlerden yana kullanın.Eğer sorun yoksa bile numarasız alabilirsiniz. Büyük gözlükler hoş duruyor.
*bence gözlüğe ihtiyacı olmayan takmasın*İlgi çekici ve değişik fotoğraflar çekinin.Bu sizi havalı ve güzel gösterecektir.
*bir fotorafla popüler olunmuyor*Renkli ayakkabılar kullanırsanız herkesin dikkatini çekersiniz ve beğeni alırsınız.
*kırmızı çizme giyince hiç beğeni alınmıyor fazla renk iyi değil*Sık sık fotoğraf çekin ve sosyal paylaşım sitelerinde paylaşın.
*az paylaşın 1000 fotoğrafı var ve hepsi selfie çok saçma burada biraz ünlüleri örnek alın 50 fotoğraf falan*Her şeyini süsle.
*bir kezban tavsiyesi*Rozet kullan.Seni havalı kılacaktır.
*arkadaşlar rozetin modası geçti belki çantada 2-3 tane abartmayın*Saçlarını mutlaka farklı yap!Sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!Saçlarını düzleştir ve katlı kestir.
*çok saçma bence oturmuş bir tarzınız olmalı*Derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur
*70 ne, en düşük 85 hadi 80 -yazar inek jdkdlsl-*Saçma sapan diziler seyretme çocuk dizilerine asla!!
*isteyen istediğini izler peppe izleyen var ya susun oturun*☆Her zaman derslerinde düzenli çalış.Ama sakın inek olma.
*en mantıksız kızlar için tavsiyesi kezo mod:on*Farklı bir konuşma tarzın olsun.
*ay ne kadar farklı konuşabilirsiniz ki çok saçma o ne öyle bebek gibi konuşmalar falan*Ayakkabına ve eteğine çekici rozetler tak.
*bide g•tüne tak istersen zndlldlls*Derste bacak bacak üstüne at.
*ya bilerek yapma sürtük müsün kızım*Tenefüslerde güneş gözlüğü tak.
*töbe töbe o ne ya*Converse ayakkabıların olsun en az 3 tane.
*ikiyi anlayabilirim hani eşlerini değiştirir falan ama n'apıcan git onun yerine vans al çeşit olur*Değişik kelimeler söyle ama Türkçe olsun moron şizofren gibi.
*bunu diyen admin argo kullanmayın demiş .s.s*Saçmalayarak konuşun.
*kezo mod:on*Taklit yapın benzemese de.
*kendini kuul sanan görl*Şebek şebek hareketler yapın.
*birşey demiyorum*Şımarık olun biraz.
*tb tb Allah korusun*Her ne şartla olursa olsun kahkaha atmayın.
*şu son haberlerden sonra bunu görünce yazık valla*Gözleriniz uzaklara baksın.
*öyle dalıp gidelim falan*Valla daha var ama yoruldum yanımda kuzenim var gülmekten yıkıldık hepsi ergen yazanların valla biraz olgun olun.
Notun dibi: Arkadaşlar bunlar çeşitli sitelerden harmanlandı. Adminlerin yazdığı mantıklı şeyler de var sayılır (bunu yazarken kuzeniyle anırdılar). Tepki göstermeyin gülün biraz :)
Eveeet kızlar için adlı kitabımı 3'e bölersek verdiğim aralar bakımından 3/2'si tamamlandı geriye 80 bölüm kaldı. Bunları okul zamanına yakın yazmaya başlayacağım. O zamana kadar ara veriyorum ama sorularınız olursa her zaman sorabilirsiniz mesaj olarak ya da yorum olarak farketmez. Elimde biraz bölüm biriktireceğim ve kendim yazacağım bir kısmını. Ve watsapp gurubumuzu da açağım inşallah yani çeşitli kitaplardan insanlar maksat sıkılmamak :) Gurubu açtığımda duyuracağım buradan. Son olarak ara bitse bile oyların 3,5K olmasını bekliyeceğim bilginize.
Bi de burayı okuduysanız yoruma bir ":)" koyar mısınız?¿Sizi seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Kurgu OlmayanAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...