10) Arkadaşlarımızla Ne Yapsak

12.5K 730 77
                                    

Merhaba bu hafta arkadaşlarımızla yapabileceğmiz güzel etkinlikler var vote sayıları birazcık artarsa beni çok mutlu edersiniz :D Telefondan attığım için şarkı ya da resim koymadım affedin. Yani son bir şey daha söyleyeceğim ben genelde vote ve yorumlara artmış mı azalmış mı diye telefonumdan bakıyorum ve bazen yorumlar birikince bir heyecanla bakıyorum ve orada hoşuma gitmeyen yorumlar görünce şevkim kırılıyor. Yani daha kibar dille eleştirirseniz sevinicem. İyi okumalar :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bölüm Şarkısı:

Let Me Go -Avril Lavinge


* İlk başta beraber bir müzik Cd'si hazırlayabilirsiniz. Sevdiğiniz müzikleri yükler ve dinledikçe birbirinizi hatırlarsınız. (tabi bunun için 2 tane yapmalısınız)


* Sevdiğiniz filmlerin DVD'lerini alıp bir gün boyunca onları seyredebilirsiniz.

* Birbirinizin komik resimlerini çizebilirsiniz (gülmek garanti :D)

* Alışverişe çıkabilirsiniz. -tamam bunu yapıyorsunuz belki de-


* Onun dışında sosyal medyada ortak hesaplar açabilirsiniz. Eğelenceli oluyor.

* Birkaç tarif bulup beraber yemek yapabilirsiniz. -çok komik oluyor-


* Bir de ödev yapma bahanesiyle evde buluşma var ya benim favorim. Hiç mir zaman ödev yapılmaz -yani hemen-


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Arkadaşlar @1Dselly'nin isteği ile ders çalışma düzeni hakkında da yazacağım. Hadi iyi okumalar !!!!


* Ders çalışmaya başlamadan önce odanızı iyice toparlayın. Böylece kolay kolay dikkatiniz dağılmaz.

* Bir de masanız üzerinde dikkatinizi dağıtacak şeyler olmasın (yani Justin posteriniz).


* Başlamadan önce konu ile ilgili tüm kaynaklarınızı çıkartın yani hepsi yanınızda olsun.


* Çalışmayı çok uzun tutmayın canınız sıkılır. Mesela 1 saat çalışıp yarım saat ara verebilirsiniz. Ama çalışırken dikkatinizi dağıtmayın -özellikle konu tekrarlarında- yoksa sınavı boşlarsınız.


* Son olarak ilginç bir araştırmaya göre ders çalışırken 'konu tekrarı' çiğnediğniz sakızı sınavda da çiğnerseniz okuduklarınızı hatırlıyormuşsunuz. -bence denemekten zarar gelmez asdfgh-


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Arkadaşlar vote tuşuna basın lütfen *zararsız*. Yani yemiyor bir geçerken basın. Tmm hadi bilgisayarda unutuyorsun ama bari telefonda okuyanlar bassa *valla zararsız*. Hadi :D yazarınız mutlu olsun. Son olarak istediğiniz konu varsa yazın mesaj atın yaparım.


Kızlar İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin