Bölüm Şarkısı:
What Now -Rihanna
- İlk başta onunla konuşmak istiyorsan aynı arkadaş gurubu içinde yer alman avantaj sağlar. Böylece daha rahat iletişime geçersiniz.
- Ama bu durumda sizi sadece arkadaşı olarakta görebilir dikkat! Yani o ince çizgiyi farkettirmelisiniz.
- Onla arkadaş gibi WhatsApp'ta konuşup sonra işi ciddiye de bağlayabilirsiniz.
- Ya şu olayı bağlamak için yapılan konuşmalar hakkında hiç fikrim yok. Yani nasıl başlarsınız falan ama ben ilk adımı erkeğin atması taraftarıyım. Bir zahmet odunluk yapmasın :D
- Onun dışındaaa *ellerini çenesine koyarak düşündü* kesinlikle doğal olun erkekler açık sözlü ve doğal kızları sever.
- Yani öyle yavşayanları değil kendi olanları sever.
Bu kadar oldu ve sanki biraz kısa gibi bir konu daha ekleyeyim sonuçta sezon finali.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şimdiki konumuz da biraz sağlıklı yaşam tarzı bir şey olsun yani ben yazayım da siz ne diyorsanız deyin :D
- Ya o kadar doktorlar diyince pek ciddiye almıyoruz ama sağlıklı beslenmeliyiz. Yani sürekli abur cubur hiç sağlıklı değil *tamam isyan çığlıklarınızı duyar gibiyim*.
- Spor yapın desem herhalde okuyucular olarak isyan edip döveceksiniz ama beni de bir dinleyin. Ben biyerde okudum ve dans etmenin de sağlıklı yaşam konusunda oldukça önemli olduğunu gördüm yani bir saat koşu ile bir saat (hatta daha az) dans etmek aynı miktarda kalori yakmamızı sağlıyormuş. Aklınızda bulunsun.
- Yediklerimizin miktarı kadar içeriği de önemli yani yağlı bir yemekle bir dilim marul gibi *örneklerim bir harika dostum*.
- Bir de arkadaşlar parfüm kullanırken biraz para biriktirin ve güzel bir parfüm alın birkaç klasik kokunuz olabilir ama o kadar sık sık da değiştirmeyin kokunuz size özel olsun. (Sağlıktan nasıl bağladım bilmiyorum ama siz çaktırmamış gibi yapın)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ya yine bitirmiyorum. Bir de son zamanlarda edindiğim bilgileri (tavsiye öneri ne ise) paylaşacağım -merak etmeyin bu son-.
- Her sınıfta sizi yargılayan insanlar olacak bazılarını takmayın.
- Her ne kadar o kızı parçalamak istesen de yanından ayrılamıyorsın ya o çok koyuyor.
- Erkekleri unut derslerin kötüyse kesin yükselir. Kısaca U N U T. O sana değer vermiyor artık tamam mı! (çok mu acı oldu) tamam artık kesin beni mahvedeceksiniz.
- Bazı insanlar kendilerini diğerlerinden üstün görüyorlar ve sürekli karşısındakinin eksik noktalarını görmek gibi bir yetenekleri var. Böyle insanları hiç ama hiç takmayın.
- Başka başka *kafasına vurur* şöyle düşünün; 2-3 yıl inek gibi çalışmak hayatının kalanını sürtük gibi yaşamaktan çok daha iyidir. Yani derslerine önem ver.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin
Non-FictionAradığınız tüm soruların çözümleri burada!! Tüm "Kızlar İçin" kocaman bir arşiv... Tek yapmanız gereken onu kütüphanenize eklemek. Nasıl bir sorununuz var?? ✯ Nasıl ders çalışılacağını bilmiyor musun? ✯ Liseye mi geçtin? ✯ Hoşlandığın çocuğa açılmak...