19.rész

573 15 0
                                    

Másnap délben ott voltam a stúdióban és márt mentünk is a sajtótájékoztatóra ahol végleg lezárom ezt az Arianás témát.

Este még beszéltem Hollyval és neki is elmondtam neki is mindent persze tőle is kaptam egy kis fejmosást, de nem baj végül is igaza van mind neki mind a szüleimnek. Mikor Ariana megtudta mire is készülünk akkor rendesen tajtékzott, mert nem hitte el, hogy tényleg meg csinálom.

*Holly szemszöge*

Mikor Justin elmondta, hogy csak színjáték volt az, hogy együtt van Arianával akkor teljesen meglepett nem hittem volna, hogy lesz olyan hülye hogy ilyenbe belemegy de tévednem kellett úgy látszik még is volt ilyen hülye. Mondtam neki, hogy én ma megyek, tovább szóval majd valamikor találkozunk apa elvitt a reptérre és már szálltam is fel a gépre mikor elbúcsúztam apától meg Anatól és Christől. Megint semmi kedvem őket itt hagyni, de ez az élet ilyen ezen már változtatni nem tudok bár néha nagyon is változtatnék rajta.

Viszont úgy gondoltam, hogy most miután lement ez a két rendezvény akkor kicsit szüneteltetni fogom a modellkedést és egyetemre fogok menni ugyanis a modellkedés nem tart örökké és kell valami, azután ha már nem leszek, híres modell bevallom azért hiányozni fog az, hogy körbe utazom a világot, mert az a rész tetszik ebben az élet formában.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now