2/18. rész

230 8 0
                                    

*Emily szemszöge*

-Emily Rose Bieber kérlek gyere fel a színpadra. Tudom hogy itt vagy kérlek.-kezdet könyörögni Sam. Nina lökdösni kezdett a színpad felé. Mikor elé értem megfogta a kezemet és a szemembe nézve folytatta.-Szeretnék bocsánatot kérni az miatt amit tettem. Tudom hogy hatalmas hibát követtem el és meg is értem hogy nem akarsz velem beszélni. Tudom hogy megbocsáthatatlan. De el se tudom mondani hogy mennyire megbántam azt amit tettem. Ez alatt a rövid idő alatt nagyon megszerettelek. Tudom hogy egy bocsánat nem elég ide. Tudom hogy nem akarsz nekem megbocsátani. Tudom hogy látni se akarsz. De most itt mindenki előtt mondom hogy szeretlek és ez nem fog változni. És szeretném ha elfogadnád ezt a kis ajándékot tőlem. -ekkor át nyújtott nekem egy  dobozt. Remegő kezekkel vettem át majd mikor megláttam mit rejt a doboz szemem könnybe lábadt.-Szeretném ha ez mindig rám emlékeztetne. -fejezte be a monológot majd mikor a reflektor ami megvilágított minket lekapcsolt utána fogta magát és elment. 

Én csak álltam ott mint egy fadarab majd Tomék utasítására utána mentem. Nem kellett sokat keresnem mert a suli előtt volt. Oda mentem hozzá majd megöleltem. Nem habozott sokáig szinte rögtön vissza ölelt.  Tudom hogy komolyan gondolt minden egyes szót mert láttam a szemén. Nem tudom hogy ezek után mi legyen velünk de valahogy teljesen megsajnáltam. Ő az első fiú aki szeret. Aki nem csak a szüleim miatt van velem. aki azt szereti aki vagyok.  Csak a tudat miszerint aki egyszer félre lépett az máskor is megteheti és nem akarom átélni még egyszer. 

Lassan eltolt magától és szemembe nézve megcsókolt. De ez nem akármilyen csók volt. Ebbe benne volt minden érzelem amit eddig magába tartott. Ez a csók volt ami mindent kisöpört az agyamból. Nem tudtam másra gondolni mint arra hogy most itt van velem. Miután elváltunk csak szótlanul elment. Én meg ott maradtam egyedül a gondolataimba merülve.  Lassan kijöttek Nináék és velük együtt mentem haza. Otthon nem törődve hogy hogyan vagyok felöltözve az ágyba zuhantam és egyből el is aludtam.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang