*Sam szemszöge*
Épp a haverjaimmal beszélgettünk mikor egy kéz rángatott el. Egy kihalt helyen voltunk a suli udvarán. Emily el engedte a kezem és pofon vágott. Hirtelen nem tudtam hogy mi is van most. De egyből megvilágosodtam mikor is kiabálni kezdett velem.
-AZT HITTED HOGY SOHA NEM JÖVÖK RÁ HOGY MIT IS TERVEZEL? HOGY SOHA NEM FOGOM MEGTUDNI HOGY CSAK EGY JÁTÉKSZER VOLTAM AKIT MEGFEKTETSZ ÉS MAJD ELDOBSZ? HÁT NEM. HIHETETLEN HOGY ILYEN VAK VOLTAM HOGY BEDŐLTEM NEKED.
-Mi nem tudom miről beszélsz.-ezt nem hiszem el. Én nem akartam hogy kiderüljön. Oké az elején tényleg ki akartam használni. De már nem. Bele szerettem.
-NE ADD NEKEM A HÜLYÉT MINDET TUDOK. REMÉLEM HOGY MOST NAGYON BÜSZKE VAGY MAGADRA ÉS HOGY ROHANSZ ÉS ELMONDOD A BARÁTAIDNAK HOGY MAJDNEM BEDŐLTEM A HÜLYE DUMÁDNAK. BÜSZKE LEHETSZ MAGADRA.
-Figyelj én nem ezt akartam. Igen az elején még minden erről szólt de Valentin napi bálon a színpadon igazat mondtam. Beléd szerettem és megmondtam a többieknek hogy kiszállok. Tudom hogy megint csalódtál bennem de én tényleg de tényleg beléd szerettem. El se tudom mondani menyire. Nekem ez már nem arról szólt amiről hallottál.
-Nem érdekel többé látni nem akarlak. Ne gyere a közelembe és hozzám se szólj. És a barátaimat is hagyd békén. Mert már nem vagyok rád kíváncsi.-mondta majd elment.
Ezt nem hiszem el. Ezt teljesen elcsesztem. Oké tény hogy az elején csak át akartam baszni de mikor megláttam hogy hogyan reagált a karácsonyi incidens után akkor esett le hogy ő szerelmes belém. És tudtam hogy ez nekem nem fog menni. Azért annyira szemét nem vagyok. De már késő már nem tudom vissza forgatni az időt. Már végleg elveszítettem. Már nem fogom többé vissza kapni és ez fáj.
STAI LEGGENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanfictionMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.