2/29. rész

192 3 0
                                    

Egy perce se vettem le róla a szememet mert valahogy vonzotta magára a tekintetett. De ezt nem  csak én tettem meg hanem rengeteg másik lány csoporttársam. Ez ahogy láttam nem igazán zavarta sőt mi több élvezte is a helyzetet. Tina sokszor lökött meg hogy figyeljek már mert nem fogom tudni a feladatott de hát na. Azért észre vettem hogy neki is sokszor a tanáron maradt a tekintete.  Az óra marha lassan telt és már nem volt sok hogy bealudjak mikor vége lett.

Mivel nem volt kedvem a koleszben maradni így elmentem sétálni mert hát eleget ültem és kicsit ki kéne szellőztetni a fejemet. Az utamat egy park felé kezdtem meg és útközben megálltam és vettem magamnak egy kávét és mentem is tovább. A parkban leültem egy padra és csak ültem és gondolkodtam. Azt hogy min magam se tudom. Egyszerűen elgondolkodtam azon hogy eddig mi is történt velem. Arra eszméltem fel hogy be sötétedet. Ahogy kiértem a parkból akkor kaptam egy sms-t. Tom írt.

Tom: Menny abba a parkba ami a koleszhez van közelebb.-állt az üzenetben. 

Én: Mért?

Tom: Csak menny oda. Van ott számodra egy meglepetésed.

Erre nem írtam vissza csak elindultam. Mikor oda értem nem találtam ott semmit de észre vettem egy kis helyet ahonnan fényeket láttam így megindultam abba az irányba. Ahogy közelebb értem akkor halk zene ütötte meg a fülemet. Majd észre vettem hogy rózsaszirmokon lépkedem.  Végül pedig egy gyertyákból kirakott kört pillantottam.  A körben egy ismerős személyt véltem felfedezni.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now