33.rész

549 11 0
                                    

*Justin szemszöge*

Mikor beléptem a szobába akkor megpillantottam az apámat, akit a hátam közepére se kívántam mióta kiderült, hogy anyát meg csalta és többször is összeszűrte a levet Monicával. Amit soha nem néztem volna ki apámból. Mindig felnéztem rá, de belátom hiba volt.

- Mit keresel itt?

- Jöttem megnézni a kis Emilyt. Egy Melanie nevű nő engedett be.

- Oké láttad most már mehetsz, nem látunk itt szívesen ezt te is jól tudod.

- Tudom jól. De akkor is jogom van látni Emilyt. Csak mert elkövettem egy hibát már is megköveztek.

- Az még nem lenne gond, ha egyszer tetted volna meg. De te már hosszú ideje csalod meg anyát. Méghozzá pont Monicával.

- Tudom, hogy nem kellett volna, tudom, hogy sok dolgot elcsesztem. De ha hagynátok, hogy jóvátegyem, akkor minden visszaállna a régibe. De ti még meg se hallgattok engem. - akadt ki apám. Oké tényleg van abban valami, hogy meg kéne hallgatnunk, de azért anyát még nem akarom ezzel terhelni. Majd akkor, ha anya akarja.

Ezután nem szólt semmit csak kiment az ajtón. És elment. Remélem, nem jön vissza csak akkor, ha mi hívjuk. A gondolkodásból a lányom keserves sírása zökkentett ki. Óvatosan a kezembe vettem majd visszamentem a szobánkba hogy Holly meg tudja etetni.

Ma be kell mennem a stúdióba, hogy a leendő turnémról beszéljek Scooterrel. Mikor az irodája elé értem bekopogtam majd be is mentem. Meg beszéltünk mindent, viszont amit végül mondott az teljesen meglepett.

*Holly szemszöge*

Ma egész nap a kis babámmal voltam. Persze Melanie meg Pattie egész nap a nyakamon volt, hogy mit hogy csináljak már teljesen az idegeimre mentek így úgy döntöttem, hogy elviszem a picit sétálni. Persze oda is akartak jönni, hogy figyeljenek engem hogy mindent jól csinálok-e vagy sem. De meg mondtam nekik, hogy nem kellenek, ők oda szeretnék kicsit kettesbe lenni a lányommal.

- Na, kicsikém hogy tetszik neked a kis séta? - gügyögtem a kicsinek.

Leteríttetem egy pokrócot a fűbe majd kiszedtem a lányom a baba kocsiból és leraktam a pokrócra. Egész délelőtt kint voltunk majd ebédidő előtt haza vánszorogtam majd megettem és lefektettem aludni. Annyira fáradt voltam, hogy amint a szobámba értem befeküdtem az ágyba majd el is aludtam. 

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora