Reggel arra keltem hogy a szobatársam konkrétan lefordult az ágyról és hangos koppanással ért földet. Bár még kómás voltam de akkor is majd meghaltam a nevetéstől és tőle csak egy csúnya pillantást kaptam. Mikor már kaptam levegőt akkor én is elkezdtem öltözni. Mivel nem volt kedvem sokat elidőzni azzal hogy mit is vegyek fel csak belenyúltam a bőröndömbe és ami a kezembe akadt azt vettem fel. Majd gyors befoglaltam a fürdőt és próbáltam emberi kinézetett varázsolni magamra.
Amint az meglett már mentem is az első órára ha mondhatom így. Ahogy beléptem a terembe megláttam hogy mennyien is vagyunk. Kicsit elkapott engem a klausztrofóbia. Amit persze nem csodálok. Amit Tina is megjött ő is körbe nézett majd mind a ketten leltünk majd kezdetét vette az első óra. Ami természetesen egy elméleti óra volt. A más félórás óra kemény elmélet után ment mindenki a dolgára vagyis ment és kipróbálta az elméleti dolgokat gyakorlatban. Nekem ez annyira nem volt nehéz mert már mindent tudtam amit csak kellett de jól esett egy kicsit a levegőn lenni.
Természetesen még négy ugyan olyan hosszú elméleti óránk volt majd mindenki ment ahova akart. Én meg Tina elmentünk várost nézni mivel nem nagyon jártunk még erre. Meg ha már itt vagyunk akkor csodáljuk már meg ezt a szép várost.
Már órák óta sétáltunk meg nevetgéltünk mikor megszólalt a telefonom és anya nevét írta ki. Beszéltem vele párszót majd anya átadta anya apunak aki kicsit szigorúbban beszélt velem de természetesen csak viccelt de hát én már nem tudom. Majd végül öcsémmel beszéltem. Vele kisit többet mint anyuékkal de csak mert ő az én kicsik öcsikém. És tudom hogy most anyuék vele akarnak mindent csinálni ami azért nem mindig jó de hát ez van. Most rajta a sor hogy "nyúzzák" egy kicsit.
Mikor ezzel végeztem akkor már csak jártuk a várost és természetesen nem maradhatott el egy kis vásárlás se. Visszaérve a koleszbe felhívtam Ninát meg Tomot és velük is beszéltem egy ár órát. Ninától megkaptam hogy ha üres kézzel megyek haza akkor megharagszik rám. Ezen nevetnem kellett de biztosítottam arról hogy majd viszek neki valamit. Majd egy gyors zuhanyzás után lefeküdtem aludni.
Este alig tudtam aludni mert eszembe jutott hogy mért is vagyok most itt és újra átéltem mindent. Így nem meglepő hogy reggel úgy keltem hogy úgy nézek ki mint egy másnapos zombi. Egy gyors szépítkezés után megint mentünk órára. Most egy teljesen másik tanár jött be hozzánk. Ahogy rá néztem a tanárra egyből elakadt a lélegzetem egy fiatal és meglepően helyes férfi tartott nekünk órát.
ESTÁS LEYENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.