-Szóval azt akartam kérdezni, hogy mért kerülsz mostanában?
-Miről beszélsz én egyáltalán nem kerüllek.
-Na azért hülyének nem kell nézni. Teljes mértékben leszarsz engem mióta Adammel vagy együtt. Szeretlek meg minden te vagy a legjobb barátom de nem tudod elképzelni milyen szar érzés az hogy semmibe vesznek. Tudom hogy nem ilyen vagy meg, hogy magadtól soha nem tennéd ezt velem de valami nagyon nincs veled rendben és ezt te is jól tudod. sok dolog nyomja a szívem amit elakarok/elakartam neked mondani de már nem tudom hogy meg bízhatok benned. -már a sírás szélén álltam. Láttam rajta hogy pofán csapta a felismerés. De nem tudom hogy most mit kéne tennem. Tényleg úgy gondoltam hogy már nem tudnék benne megbízni.
-Figyelj sajnálom. De egyszerűen új nekem hogy egy fiú érdeklődik irántam és nem csak mint barát. Tudom hogy nem cselekedtem jól. De megakartam neki felelni és azt hittem ha nem beszélek a régi barátaimmal akkor nekem könnyebb lesz nekem beilleszkedni a barátai közé. De rá kellett jönnöm, hogy nem nekem való az a társaság de annyira szeretem Adamet. Ő az első fiúm és nem tudom hogy mit kellett volna tennem.
-De attól mert van egy barátod attól nem kell még a legjobb barátaidat eldobni egyből. Megbeszélhetted volna velünk. De mindegy.
-Tudom hogy elrontottam nem kell a fejemhez vágni. -nem tudtam tovább hallgatni. Fogtam magam és elmentem onnan.
A tornateremben vissza mentem és próbáltam magam jól érezni. Tudom hogy most bunkó voltam vele, de nem nagyon érdekel. Az este további részében csak táncoltam Sammel meg Tommal meg beszélgettem Biancával ugyanis vele jött Tom. Lassan kezdtem elfelejteni azt ami nem olyan rég volt köztem meg Nina között.
Olyan egy körül értem haza. Anyáék már rég aludtak. azt hittem hogy fent lesznek mikor haza érek de látom tévedtem. Az este valami gyönyörű volt. Az este folyamán összejöttem Sammal míg Tom és Bianca kavarni kezdtek. De nem volt kedvem ezen agyalni mert teljesen álmos voltam így elmentem aludni.
YOU ARE READING
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanfictionMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.