2/1 rész

561 11 0
                                    

*Emily szemszöge*

Most kezdem a közép sulit és bevallom, kicsit félek, mivel itt mindenki ismeri apát meg anyát. Nem könnyű úgy felnőni, hogy apád meg anyád híresek. Nem baj majd csak hozzá szokom az egészhez.

Mikor megérkeztem a suli elé akkor a gyomrom labda méretűvé zsugorodott. Soha nem féltem még ennyire, mint most. De remélem azért nem lesz nehéz igaz barátokat találnom. Néha nehéz bíznom az emberekben, mert tudom, hogy sokan azért barátkoznak velem, mert anyám meg apám híres. Én nem akarok ilyen barátokat, de ezzel jár, ha ilyen az életed, mint az enyém.

Mivel a média engem eddig elkerült ezért elsőre senki se ismert fel. Beléptem az osztályterembe és meglepetésemre nem sokan voltak. Lementünk az udvarra és elkezdődött a mindig unalmas évnyitó. Lassan annak is vége lett és mindenki ment vissza az osztályba. Most jön az, hogy mindenki mond magáról valamit. Mivel én elég hátra ülök ezért soká kerültem sorra, amit nem is nagyon bánok.

- Sziasztok, Emily Rose Bieber vagyok és 15 éves. - mondtam majd vissza is ültem a helyemre. Sokan meglepődtek a nevem hallatán majd a szünetbe sokan oda jöttek hozzám. Persze mindenki apáról meg anyáról kérdezgettek, amitől nem sok kedvem maradt az elkövetkezendő órákhoz a mai nap.

- Szia. - köszönt nekem egy alacsony barna hajú szemüveges lány.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora