-4- Párty

4.1K 210 3
                                    

Asi půl hodiny jsme čekaly než se ti dva nachystají.

,,Kluci, holky jdou taky do klubu tak můžete jít s nimi" řekla matka klukům.

,,Dobře" usmál se Jason.

,,Zdar" mávla jsem na matku s Thomasem a vyšla se Sofii, Justinem a Jasonem ven.

,,Jedeme autem?" zeptal se Justin.

,,Za 1. si líný za 2. je mi jasné že všichni budou pít a za 3. je to kousek" mrkla jsem na něj a s Lott se vydala směr bar. Ani ne za 5 minut jsme tam byly a domlouvaly se s DJem na pořadí písniček které budeme zpívat. Dozvěděly jsme se že to není párty ale večírek. 

,,Teď nám zazpívá Linda a Lottie" křikl DJ do mikrofonu. S vřískotem lidí v baru jsme vyběhly na pódium a mávly na DJ že může pustit první písničku.  Byla to Touch od Little Mix. Po každé písničce nám hodně nahlas tleskaly. Jak jsme dozpívaly poslední písničku uklonily jsme se a šly l baru kde seděly kluci.

,,Co to bude kočko?" zeptal se mě mladý barman.

,,Vodku" řekla jsem na což kývl a podal mi malou skleničku s průsvitnou tekutinou. Vzala jsem si ji, obsah vypila a zašklebila se nad hořkostí. A tak to šlo dál než jsem byla docela dost opilá. 

,,Jdeme domů" řekl Justin který byl jediný střízliví.

,,Nejdu" vyplázla jsem na něj jazyk a se smíchem jsem se rozeběhla do davu tančících lidí.

,,Ale jdeš" zasmál se a hodil si mě přes rameno. 

,,Adame já nechci domů" zakňučela jsem. ,,Neměl jsi umřít" zašeptala jsem a ucítila jak mi po tváři teče slza. 

,,Ale já nejsem Adam a neumřel jsem" odporoval.

,,Umřel jsi Adame. Copak si na to nepamatuješ? Jel si od rodičů a naboural do tebe nějaký blbeček" řekla jsem skrz vzlyky.

,,Kdy se to stalo?" zeptal se.

,,Dva roky zpátky" řekla jsem a opřela jsem se o jeho rameno.

,,Já byl tvůj přítel?" vyzvídal.

,,Ne, byl si můj nejlepší kamarád" vydechla jsem a usnula.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat