-52- Matka a Thomas

2.3K 124 2
                                    

Boty jsem si připnula ke snowboardu a koukla na sjezdovku. Chvíli jsem počkala a potom začala sjíždět. Byly tam i překážky na snowboard které jsem v pohodě přejela. Zastavila jsem dole u Avengers. Sundala jsem si brýle na snowboard a koukla na ně.

,,Lindo" slyšela jsem volat ženský hlas někde z dálky. Otočila jsem se a hledala kdo by mě volal. Nechápavě jsem nakrčila obočí. ,,Myslela jsem si že jsi to ty" zjevila se přede mnou matka s Thomasem.

,,Ehm, co chceš?" zeptala jsem se.

,,To si s tebou nemůžu popovídat jako máma s dcerou?" zeptala se.

,,Od smrti 'táty' si to neudělala" prskla jsem.

,,Nebyl čas" protočila oči.

,,Jasně" zamumlala jsem. ,,Jinak ahoj Tome" usmála jsem se na něj.

,,Ahoj" úsměv mi opětoval. ,,Potkala jsi už Justina a Jasona?" zeptal se.

,,Jo, jsme spolu na chatě" zasmála jsem se.

,,Tak to mátě dobrý" řekl.

,,Už půjdu" mávla jsem na ně a šla k Avengers kteří stály kousek dál. ,,Jak já ji nenávidím" zamumlala jsem. Sedla jsem si na lavičku která tam byla.

,,Kdo to byl?" zeptal se Clint.

,,Adoptivní matka a její přítel Thomas" vysvětlila jsem.

,,A kdo je Justin a Jason?" zakmital obočím.

,,Nevlastní bráchové- synové Thomase" překroutila jsem očima. Jezdila jsem až do večera a sem tam zkontrolovala Lokiho který si celou dobu četl nebo se učil s mobilem který jsem mu dala. Málem ho zablokoval.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat