\RÁNO/
Vzbudila jsem se na zvonění budíku v sedm hodin. Jo, dneska je můj první den na střední tady v Londýně. Vylezla jsem z postele a šla do koupelny ve které jsem se vysprchovala, učesala si vlasy, vyčistila si zuby a namalovala se: řasenka, linky a černou rtěnku. V šatně jsem si vybrala světle růžový crop-top, bílé kraťásky a béžový svetřík. Na krk jsem si dala zlatý řetízek od táty a obula jsem si bílé converse.Vzala jsem si kabelku ve které jsem měla mobil, sluchátka, peněženku a doklady. V kuchyni jsem si vzala jablko a vyběhla z domu. Nasedla jsem do auta a vyjela směr škola.
\VE ŠKOLE/
Vstoupila jsem do školy a šla přímo k ředitelce. Zaklepala jsem na dveře a po hlasitém 'dále' vstoupila.
,,Dobrý den" pozdravila jsem.
,,Dobrý, potřebuješ něco?" zeptala se hnusně.
,,Jsem tu nová, Linda Moon" protočila jsem očima.
,,Tady máš plánek školy, klíček od skříňky, třídu si najdeš a učebnice ti dá učitelka. Teď běž" dala mi nějaké papíry a vystrčila mě z ředitelny.
,,Ta si teda ochotná" zamumlala jsem si pro sebe a vydala se hledat skříňku. Moje šikovnost se projevila tím že jsem do někoho narazila.
,,Moc se omlouvám, nedávala jsem pozor" řekla nějaká blondýnka a podávala mi ruku abych se zvedla.
,,To já se omlouvám" usmála jsem se.
,,Jsem Ashey ty?" zeptala se.
,,Linda" řekla jsem.
,,Kde máš třídu?" zeptala se.
,,To bych taky ráda věděla" řekla jsem.
,,Ty si ta nová?" zvedla obočí.
,,Jo" zasmála jsem se.
,,Tak to si se mnou ve třídě" vypískla.
,,Super" usmála jsem se.
,,Tak pojď už zvonilo" řekla a táhla mě k nějaké třídě. Bez klepání rozrazila dveře třídy a nevině se usmála na učitelku. ,,Omlouvám se paní učitelko já jsem byla s Lindou ona je tu nová" řekla.
,,V pořádku Ashey běž si sednout. Lindo nechceš nám o sobě něco říct?"otočila se na mě.,,Máte pravdu. Nechci" sladce jsem se usmála.
,,Ale no tak" řekla.
,,Ok. Jmenuji se Linda Moon, mám nejvíc idiotské nevlastní bratry. Ráda zpívám, hraji na kytaru a jezdím na skateboardu" ušklíbla jsem se.
,,Máte nějaké otázky na Lindu?" zeptala se učitelka třídy. Přihlásili se asi 2 holky a 5 kluků. ,,Emo" řekla.
,,Jak se jmenují tví bratři?" zeptala se.
,,Justin a Jason" řekla jsem.,,A příjmení?" zeptala se.
,,Biebrovi" mrkla jsem na ni.
,,To byl dobrý vtip" vykřikla nějaké zmalovaná blondýna.,,Až na to že to nebyl vtip" ušklíbla jsem se.
,,Rebecca" řekla učitelka.
,,Si tak blbá jak vypadáš?" zeptala se.
,,Ne. Jsem ještě blbější" mrkla jsem na ni. Asi parta Barbie.
,,Rebecco nech toho" okřikla ji učitelka. ,,Dennis" vyvolala nějakého kluka.
,,Máš umělé nebo přírodní?" zeptal se a já věděla co myslí.
,,Přírodní zlato" zašklebila jsem se na něj.
,,Derek" řekla učitelka.
,,Máš to ráda tvrdě nebo jemně?" zeptal se. Já jsem neodpověděla a otočila se na učitelku.
,,Můžu si jít sednout?" zeptala jsem se.
,,Jo" přikývla. Já se usmála a šla si sednou do poslední lavice k oknu kde bylo volno.
,,Neodpověděla jsi na otázku" ušklíbl se Derek? Asi jo.
,,Ani odpovídat nebudu" sladce jsem se usmála.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...