-O DVA ROKY POZDĚJI-
,,Zlato?" zavolal na mě Pietro z ložnice.,,Ano?" vykoukla jsem z koupelny.
,,Kterou?" zeptal se a přiložil si k tělu bílou a světle modrou košili.
,,Bílou a modrou kravatu" usmála jsem se. ,,Aby si ladil k mým šatům" dodala jsem.
,,To je hlavní" uculil se. Aby jste věděli kam se to chystáme. Jdeme na svatbu. Před rokem požádal táta Nat o ruku a mi jim jdeme jako svědci. Zalezla jsem zpátky do koupelny a nasoukala se do světle modrých šatů se středně dlouhými rukávy.
Všechny družičky i se mnou, mají stejnou barvu šatů ale jiný střih. Když jsem si chtěla zapnout, vešel do koupelny Pietro.
,,Lásko? Zapneš mi to?" koukla jsem na něj přes rameno.
,,Jasně" usmál se a zapnul mi je. Nezapomněl mi dát na krk pár jemných polibků. Potom si začal u zrcadla vázat kravatu. Když mu to nešlo, švihl s ní na zem.
,,Pietro" zamračila jsem se a zvedla ji.
,,Když ono to nejde" zakňučel jako zmučené štěně. Se smíchem jsem mu ji dala kolem krku, zavázala ji a upravila mu límeček. ,,Děkuji" políbil mě.
-V POKOJI KDE SE PŘIPRAVUJE NAT-
,,Ahoj Nat" usmála jsem se.,,Ahoj Lin" koukla na mě.
,,Tak co? Jak se těšíš?" zeptala jsem se.
,,Bojím se že si to ještě rozmyslí" zamumlala.
,,Neboj, miluje tě" ujistila jsem ji. Ona kývla a sedla si. ,,Kdy odešli ty holky co tě líčili a pomáhali ti do šatů?" zvedla jsem obočí.
,,Před chvílí" usmála se.
,,Víš co je zvykem každé svatby?" uculila jsem se.
,,Ne?" řekla s otazníkem na konci.
,,Něco starého, něco nového, něco darovaného a něco modrého" naklonila jsem hlavu. ,,Něco nového, modrého a darovaného- podvazky, něco staršího a půjčeného- korunka" usmála jsem se.
,,Já na to úplně zapomněla, děkuji" vyskočila a objala mě.
,,Já myslím na všechno" uculila jsem se.
,,Ale proč zrovna podvazek?" zvedla obočí.
,,No přece na svatební noc" zachechtala jsem se a jen tak tak uhnula polštáři který na mě letěl.
,,Seš blbá" zasmála se.
,,Neříkej že budete spát jen vedle sebe" zakroutila jsem hlavou.
,,No to neříkám" zabrblala.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...