-81- Sklad

1.8K 90 0
                                    

-2 HODINY ODPOLEDNE-
Došla jsem do pokoje a hned otevřela šatnu. Oblékla jsem si černé džíny, šedé tílko, černou džínovou bundu a obula jsem si černé botasky.

 Oblékla jsem si černé džíny, šedé tílko, černou džínovou bundu a obula jsem si černé botasky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do kapsy jsem si strčila mobil a šla k výtahu. 

,,Tati, jdu ven" koukla jsem na něj.

,,Ok, do desíti doma" přikývl. Nastoupila jsem do výtahu kterým jsem dojela do garáže. Vzala jsem si černou Audi R8 a vyjela a město do opuštěné továrny. Vystoupila jsem z auta, za opasek jsem si dala pistoli a pomalu šla dovnitř. Možná se divíte co tu dělám, že? No, v ten den kdy byla charitativní akce, mi Nash ukázal že dneska tu má být nějaká holka ovlivněná nějakým nepřítelem Shieldu. Mají tady mít základnu a plánovat tu další akce proti Shieldu. Když jsem byla na chodbě, slyšela jsem hlasy z jedné místnosti. Přišla sem k těm dveřím a nakoukla. Byla tam holka s fielovými vlasy a chlap s hnědými vlasy. 

Podle mích informací je to bratr vořecha -šéf Hydry- takže spojenec

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Podle mích informací je to bratr vořecha -šéf Hydry- takže spojenec. Střelila jsem ho do hlavy a on spadl na zem. Holka hned zvedla hlavu a začala se rozhlížet kolem. Vstoupila jsem do místnosti a ona bla hned na nohou.

,,Neboj, nechci ti nic udělat" řekla jsem.

,,Co chceš?" prskla.

,,Si ovlivněná jedním sérem, nechceš pro něj pracovat" zakroutila jsem hlavou. V očích se ji mihlo něco co jsem nedokázala popsat.

,,Lžeš, všichni od Shieldu lžou" zavrčela.

,,Vím že máš telepatické schopnosti, klidně se mi koukni do hlavy" pokrčila jsem rameny. Hlavou mi projeli vzpomínky z posledních tří měsíců. Její oči se pomalu měnili ze svítivě žluté na hnědo-zelené. ,,Půjdeš se mnou?" zeptala jsem se.

,,Nejdu do Shieldu, zavřou mě a budou mě zkoumat kvůly mým schopnostech. Některé se ještě neprojevili a ty které jo neumím ovládat" zakroutila hlavou. Vím že je to nejspíš sebevražda, ale já musím.

,,Můžeš jít ke mě a já ti pomůžu ty schopnosti ovládat" usmála jsem se.

,,Dobře" řekla po chvíli přemlouvání.

,,Jak se vlastně jmenuješ?" zeptala jsem se už v autě.

,,Emily, ty?" koukla na mě.

,,Linda" usmála jsem se.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat