Když jsem se vzbudila, ležela jsem připoutaná na nějakém lůžku. Podívala jsem se na sebe. Uf pořád mám uniformu i škrabošku. Jedno ale nechápu. Tak já jim pomůžu s těma příšerama a oni mě připoutají na lůžku jako odměnu. Ležela jsem tam asi hodinu než se konečně někdo uráčil přijít. Čekala jsem že přijde jen Fury, ale že sem napochoduje celý tým to fakt ne.
,,Dobrý den slečno" řekl Fury.
,,Nazdar" odsekla jsem. Ptal se mě na otázky typu: 'Kdo jste?' 'Máte další schopnosti?' 'Jak jste zavřela tu díru?' 'Jak se jmenujete?' a podobně. Na nic jsem neodpověděla jen mlčela. Nakonec si stoupl a přešel ke mě. Když mi sundával masku odvrátila jsem zrak aby mi nebylo vidět do obličeje. To se mu nelíbilo, chytl mě pevně za bradu a otočil mi hlavu jeho směrem. Když mě všichni uviděli zalapali po dechu. Fury mě pustil a já znovu odvrátila zrak. Nějací agenti mě odpoutaly a já si mohla promnout pohmožděné zápěstí.
,,Proč si sakra nezůstala doma? Mohlo se ti něco stát" začal výchovně táta v obýváku.
,,A co jsem sakra měla dělat? Viděla jsem jak ty příšery padají v jednom kuse a že je už moc nezvládáte. Ty by si seděl doma kdyby tví kamarádi potřebovaly pomoc?" zvedla jsem obočí.
,,Ne, ok máš pravdu" řekl poraženě. Já se vítězně uculila. ,,Jo a dneska večer je narozeninová oslava" řekl.
,,Ale pokud vím nikdo nemá narozeniny" zamračila jsem se.
,,Tvoje narozeniny jsme neslavily tak to musíme napravit" řekl nadšeně.
,,Já nechci oslavu" zakňourala jsem a přes hlavu si dala polštář co ležel vedle mě.
,,To je tvoje mínus. radši bych se šel chystat máš na to jen 3 hodiny" usmál se. Já, Wanda a Nat jsem se po sobě zděšeně podívaly a co nejrychleji běžely do pokoje. Ještě jsem slyšela pobavený smích všech kluků/chlapů. V pokoji jsem se osprchovala a umyla si vlasy. V ručníku jsem zašla do mé tajné místnosti s různými líčidly. Mám tam stíny různých barev, rtěnky různých barev, konturovací tužky, štětce různých velikostí a hodně dalších věcí. Prostě můj ráj.
Vybrala jsem si věci co potřebuji a sedla si před zrcadlo. Namalovala jsem si tyrkysovo zelené stíny, černé linky, řasenka, vymalovala obočí, jemně jsem si vykonturovala tváře a světlí třpytkový lesk na rty.
,,Kolik mi ještě zbývá času Deno?" zeptala jsem se UI.
,,Deset minut slečno" oznámila mi. Vlasy nestihnu. Dlouho jsem si vlasy nezměnila. Soustředila jsem se na světlou fialovou a mint barvu. Nakonec jsem otevřela oči a podívala se do zrcadla. Vzniklo z toho ombre. U hlavy mám fialovou a zbytek je mint. Líbí se mi to.
A teď to nejhorší. Šaty. Dlouho jsem stála v šatně a vybírala si jaké šaty si vzít. Nakonec jsem si vybrala mint šaty se stříbrným pásem v pase které jsem dostala od Justina na Vánoce. Na ruku jsem si dala stříbrný náramek.
Na nohy jsem si obula stříbrné třpytivé podpatky a prohlédla se v zrcadle. Nechci být nějak egoistická ale musím říct že mi to sluší.
,,Slečno měla by jste jít" řekla Dena.
,,Už jdu" zamrmlala jsem. Zhluboka jsem se nadechla a šla k výtahu. Nastoupila jsem do výtahu a čekala až sjede dolů. Dveře výtahu se otevřely a já vystoupila. Klapot mích podpatků přivolala pozornost ostatních.
,,No kone... Woow" chtěl mě pokárat táta ale zasekl se.
ČTEŠ
L.I.N.D.A.
FanfictionLinda si žila poklidný život do svých osmnácti. V den jejích narozenin se projevili schopnosti které měla skryté. Zjistila že je adoptovaná a vrátila se ke svému otci. Stala se agentem Shieldu a uvažovalo se o jejím přijetí do Avengers. Její arogant...