-80- Psaní s kluky

1.8K 93 4
                                    

Celý den jsem přemýšlela kdo byla ta holka a proč to dělala. Jasně, říkala že kvůli pomstě, ale i tak. Jak se vlastně dostala do budovy. Táta tu má nejlepší zabezpečení v NY. V noci jsem nemohla usnout. Všechny rány mě bolely. Nevěděla jsem jak si lehnout aby mě nic nebolelo. Koukala jsem do stropu a nepřemýšlela jsem jak by to dělali ostatní. Jen jsem ležela, nic jiného. V hlavě jsem měla úplně vymeteno. Nevím čím to bylo, ale cítila jsem se strašně sama. I když jsem kolem sebe měla všechny své přátelé, ten pocit tam stále byl. 

Zas jsem se převalila na záda a bolestně zasyčela. Vzala jsem si mobil z nočního stolku a rozsvítila ho. není příjemný když vám ostré světlo zasvítí do obličeje. Najela jsem na Facebook a společnou konverzaci s kluky z One Direction.

Já: Spíte?

Niall: Ne

Harry: Nejde to

Liam: Ne

Louis: Teď už ne

Zayn: Ne

Já: Jak vám jde turné?

Harry: Super, až to že ten Irský skrček pořád žere

Niall: Hej, nemůžu za to že mám pořád hlad

Zayn: Vůůůbeeeec, ty jsi neviňátko

Já: Nechte ho

Louis: Ale mi mu nic neděláme

Já: Hazz? Ty si mi neřekl že máš holku!

Harry: Ehm, já nemám holku

Já: 

Harry: Um

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry: Um. to není tak jak to vypadá

Liam: A jak to je? Hazzy 

Louis: Ty mě podvádíš? Zlomil si mi srdce

Zayn: Že se nestydíš Harry

Takhle jsme si psali až do rána. Kluci jsou strašně fajn a dokážou mi zvednout náladu. Mám je strašně ráda. I když se chovají jako malé děti, jsou úžasní. Když začalo svítat, vylezla jsou z postele a šla se osprchovat. Dala jsem si pořádně dlouhou sprchu a až potom vylezla. Osušila jsem se a obalila se ručníkem. Otřela jsem zamlžené zrcadlo, učesala si vlasy, vyčistila si zuby a nalíčila se. V ručníku jsem přešla do šatny kde jsem si začala vybírat oblečení. Konkrétněji černé džín, šedého crop-topu a bílých tenisek.

Vzala jsem si mobil a šla do kuchyně protože jsem měla hlad

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si mobil a šla do kuchyně protože jsem měla hlad. Snídani jsem snědla a v obýváku si pustila film Ocelová pěst. Atom je fakt super robot. Asi v devět jsem se rozhodla udělat ostatní snídani v podobě palačinek.

L.I.N.D.A.Kde žijí příběhy. Začni objevovat